Pergotime dag 1
I dag är det dax för pergo dag 1 så nu väntas på biverkningar :) haahah fick typ massor av primolut så varför skulle jag klara mig nu .
Men änltligen känns det som om man e på g :)
Någon mer som börjar i dagarna ?
I dag är det dax för pergo dag 1 så nu väntas på biverkningar :) haahah fick typ massor av primolut så varför skulle jag klara mig nu .
Men änltligen känns det som om man e på g :)
Någon mer som börjar i dagarna ?
Mini Söderling skrev 2009-08-06 19:13:20 följande:
Hallå hemma igen
Hur mår ni ? själv har jag inte fått någon mens ännu men är inte gravid ett endaste dugg :(
vill bara ha mens nu så jag , vi kan börja om igen .
Kram
Hej hej! Jag kom hem i onsdags. Har ju då bim imorgon. Jag har inte tjuvtestat alls faktiskt. Min sambo friade på semestern så nu är det bara bröllop i min skalle :)
Å grattis kul för dig !!!!!
Skönt att ha annat att tänka på :)
Själv väntar jag ännu på min mens , känner att jag inte är gravid så vill ju bara att den ska komma :)
kram
Hur vet du att du inte är gravid? Testat? Det kan man väl inte känna på sig bara :) Jag är på bim +1 om min cykel är densamma som förra pergokuren, är på dag 33 i cykeln.
Äter du pergo den här månaden?
Jo jag kan känna om jag är gravid eller ej har gjort det dom gånger jag varit gravid , jag är på dag 35 inte gravid , men ingen mens känner mig skit nere av det , kommer ju ingen vart kan ju inte börja hoppas igen så länge mensen inte kommer :(............................
När ska du testa ?
Hallå tjejer
hur går det för er alla ?
själv är det en månad utan pergotime och vi har varit och lämnat gubbens sperma prov men ska ta 4-5 veckor för att få svar ..... långt tycker jag
Hoppas det är bra med alla !
Kram
Hej! Jag är på min tredje kur, ätit tre tabletter av fem. Ska till gyn den 31:a augusti och kolla.
vilken dag är du på då ?
jag ska till min gyn nu på mån fast jag inte ätit denna mån för han ville kolla ändå , då e jag på dag 14
går du i stockholm ?
Jag kommer att vara på dag 13 när jag ska dit, så det borde ju passa bra. Jag går i Malmö.