• Mini Söderling

Pergotime dag 1

I dag är det dax för pergo dag 1 så nu väntas på biverkningar :) haahah fick typ massor av primolut så varför skulle jag klara mig nu .
    Men änltligen känns det som om man e på g :)
    Någon mer som börjar i dagarna ?

• Svar på tråden Pergotime dag 1
  • Nuni

Mini Söderling skrev 2009-08-06 19:13:20 följande:

Hej igen tjejer Jag ska åka iväg på lördag morgon en vecka till bulgarien igen men denna gång med min dotter på 11 år kärleken är hemma med små trollen , men för att komma till sak i dag är jag ju på dag 23 funderar på att ta ett test lör morgon innan jag åker är då bara på dag 25 vad tycker ni är det bara att slänga pengarna i sjön ? har ju så svårt att hålla mig ................... Hur går det för er alla? Kram
    Vad roligt med resa! =)

Jag har inte känt något alls, men....jag har fått nån liten blödning av ngt slag. Tog sista pergotime i måndags, så det är väl en biverkning av det antar jag.
  • Mini Söderling

Hallå hemma igen
    Hur mår ni ? själv har jag inte fått någon mens ännu men är inte gravid ett endaste dugg :(
    vill bara ha mens nu så jag , vi kan börja om igen .
    Kram

• Florence

Hej hej! Jag kom hem i onsdags. Har ju då bim imorgon. Jag har inte tjuvtestat alls faktiskt. Min sambo friade på semestern så nu är det bara bröllop i min skalle :)

• Mini Söderling

Å grattis kul för dig !!!!!
    Skönt att ha annat att tänka på :)
    Själv väntar jag ännu på min mens , känner att jag inte är gravid så vill ju bara att den ska komma :)
    kram

• Florence

Hur vet du att du inte är gravid? Testat? Det kan man väl inte känna på sig bara :) Jag är på bim +1 om min cykel är densamma som förra pergokuren, är på dag 33 i cykeln.

Äter du pergo den här månaden?

• Mini Söderling

Jo jag kan känna om jag är gravid eller ej har gjort det dom gånger jag varit gravid , jag är på dag 35 inte gravid , men ingen mens känner mig skit nere av det , kommer ju ingen vart kan ju inte börja hoppas igen så länge mensen inte kommer :(............................
    När ska du testa ?

• Mini Söderling

Hallå tjejer
    hur går det för er alla ?
    själv är det en månad utan pergotime och vi har varit och lämnat gubbens sperma prov men ska ta 4-5 veckor för att få svar ..... långt tycker jag
    Hoppas det är bra med alla !
    Kram

• Florence

Hej! Jag är på min tredje kur, ätit tre tabletter av fem. Ska till gyn den 31:a augusti och kolla.

• Mini Söderling

vilken dag är du på då ?
    jag ska till min gyn nu på mån fast jag inte ätit denna mån för han ville kolla ändå , då e jag på dag 14
    går du i stockholm ?

• Florence

Jag kommer att vara på dag 13 när jag ska dit, så det borde ju passa bra. Jag går i Malmö.

Svar på tråden Pergotime dag 1