Pergotime dag 1
I dag är det dax för pergo dag 1 så nu väntas på biverkningar :) haahah fick typ massor av primolut så varför skulle jag klara mig nu .
Men änltligen känns det som om man e på g :)
Någon mer som börjar i dagarna ?
I dag är det dax för pergo dag 1 så nu väntas på biverkningar :) haahah fick typ massor av primolut så varför skulle jag klara mig nu .
Men änltligen känns det som om man e på g :)
Någon mer som börjar i dagarna ?
Hej nuni
tror du verkligen att jag skulle kunna kolla med ett grav test redan är ju bara på dag 20?
Här moler det på i dag igen ......
tog du något test i dag igen?
Andersson 74 vilken dag är du på nu ? jag vet många som får senare ägglossning och längre cykel med pergotime så vänta några dagar till (fast vet hur jobbigt det är )
Kram på er i åskan
Äter ni folsyra ?
Jag har ätit det i två månader nu , när jag väntade mitt första barn (som i dag är 11år ) så visste man ju inte att man skulle äta det innan graviditet utan då började jag ju när jag hade varit på mvc , men nu vet man ju att man ska äta det redan när man ska försöka bli gravid .
Hej igen
Mini Söderling skrev 2009-07-03 11:52:57 följande:
Nu måste jag kolla med er hur är det för er jag blir så kissnödig och när jag blir kissnödig så blir jag super kissnödig får nästan som kramp .....
God morgon
I morse gjorde jag som du sa nuni och tog ett grav test och det var posetivt :) trodde aldrig det kunde visa på dag 21 .
vi är jätte glada och lite i små chock :)
nu till min nästa fundering som jag berättat så har jag tvillingar sedan innnan och frågan är om detta skulle vara två eftersom alls känns så fort och tidigt , fast med handen på hjärtat så hoppas jag på en .
En glad chockad tjeje här :)
Mini Söderling: GRATTIS!!!!!!!! Så kul för er!! En eller två, grattis ändå!!! Det ger oss andra här inne lite hopp om att det kan gå för oss också. Kan tänka mig att ni just nu svävar på moln, njut nu! Kram
Just nu små tittar vi på varandra med mysiga blickar vet vad den andra tänker allt för att inte avslöja inför barnen bara ler :)
Fast allt känns väldigt overkligt
Tack för Grattis
Grattis Mini Söderling =)
Vad bra att du lyssnade på mig ;)
Ska du på ett tidigt VUL för att se hur många det är?
Tack
verkligen tur jag lyssnade på dig :)
Jag har inget inbokat men ska ringa på måndag för att se om och när jag kan få komma tror inte man kan se så mycket om man kollar med ult för tidigt, är som sagt i chock just nu trodde verkligen inte man kunde se på cykel dag 21 .