• Mini Söderling

Pergotime dag 1

I dag är det dax för pergo dag 1 så nu väntas på biverkningar :) haahah fick typ massor av primolut så varför skulle jag klara mig nu .
    Men änltligen känns det som om man e på g :)
    Någon mer som börjar i dagarna ?

• Svar på tråden Pergotime dag 1
  • Nuni

Får jag fråga dig en sak? Du var 100% säker på att du inte var gravid redan innan du började med Pergotime?

Vilken dag var det du började med Äl-test? Och du fick starkare teststreck än kontrollstreck hela tiden? Eller var det svagt de första dagarna? Om det var det så finns det en möjlighet att du redan var gravid innan du började med Pergotime eller så hade du suuper tidig ÄL med kuren.

Det bruna du blödde KAN ju ha varit att ägget fäste. Hur länge sen var det? En vecka?

• Pimpnessa

trodde det stod peddotime .

• Mini Söderling

Jag tog ju gravtest innan jag började med medicinen för att få igång mensen , jag gjorde ett nytt test just och det var ett tydligt plus på det med men läste ju också att det står att äggstockscystor kan ge missvisande resultat , tänk om det är de jag har och inte gravid skulle ju vara snoppet , vet inte vad jag ska hoppas eller tro på , det var i måndags jag blödde över dagen . hur e det själv ?

• Nuni

Mini Söderling skrev 2009-07-04 19:48:39 följande:

Jag tog ju gravtest innan jag började med medicinen för att få igång mensen , jag gjorde ett nytt test just och det var ett tydligt plus på det med men läste ju också att det står att äggstockscystor kan ge missvisande resultat , tänk om det är de jag har och inte gravid skulle ju vara snoppet , vet inte vad jag ska hoppas eller tro på , det var i måndags jag blödde över dagen . hur e det själv ?
    Det får vi ju verkligen hopppas att det inte är. Men som du skrev så ring imorgon och berätta om testen.
    Så får du skriva sen vad som händer!

Än en gång grattis!
  • Nuni
    Nuni skrev 2009-07-04 21:27:02 följande:
    Mini Söderling skrev 2009-07-04 19:48:39 följande: Det får vi ju verkligen hopppas att det inte är. Men som du skrev så ring imorgon och berätta om testen. Så får du skriva sen vad som händer! Än en gång grattis!
    Hehe jag menar ju ring på måndag ;) Det kändes som söndag när jag skrev...
  • majsanna

Mini: stort grattis! du ger hopp av även jag kan lyckas...

Stoppade i mig de sista tabletterna i fredag och idag och igår har jag haft lite konstig värk långt ner i magen. Hoppas att det är nåt på gång.

Hoppas ni haft en bra helg

• Nuni

Hoppas att det är nåt på gång för dig.

Imorgon ska jag till Gyn och se om det antingen är nåt på G eller om det har varit ÄL eller om det inte blev något på dubbelkuren heller! Spännande!
    Känns som om jag kommer bli besviken!

• majsanna

Nuni: Håller tummarna att det går bra hos gyn i morgon.
    Jag ska inte på nån koll, så vi kör järnet nu ett tag framöver så får vi se vad som händer

• Mini Söderling

God morgon
    Nuni du får raportera när du varit på ditt besök , håller mina tummar :)

Svar på tråden Pergotime dag 1