Pergotime dag 1
I dag är det dax för pergo dag 1 så nu väntas på biverkningar :) haahah fick typ massor av primolut så varför skulle jag klara mig nu .
Men änltligen känns det som om man e på g :)
Någon mer som börjar i dagarna ?
I dag är det dax för pergo dag 1 så nu väntas på biverkningar :) haahah fick typ massor av primolut så varför skulle jag klara mig nu .
Men änltligen känns det som om man e på g :)
Någon mer som börjar i dagarna ?
Ha ha ha.................... här har ni fröken biverkning :)
Jag är jätte trött , lätt retlig mensvärk och har fått som finnar och prickar på ryggen .
men sista tabletten i dag så snart dax att hålla tummarna.
När jag skulle skaffa mina tvillingar och åt pergotime så fick vi tips om att det är bäst att ha sex varannan dag , något ni hört eller fått tips om ?
Kram från biverkningarna
Hur går det TS?
Hej Nuni
Här går jag runt och hoppas på ägglossning :) hur går det för dig ? känner du något i kroppen visst skulle väl du ta 2 tabletter denna gång ?
själv tycker jag tiden står lite still
kram
Haha då är vi två som hoppas på ÄL =)
Jag skulle ta två tabl denna kur, men känner inget ännu. Ska börja testa from i morgon.
Men ja det går segt som bara den =(
Mini Söderling skrev 2009-06-25 06:16:39 följande:
Jag började med äl-tester igår, än så länge ingen äl... Ska ältesta i eftermiddag, men man måste ju hålla sig 4 timmar och det är så svåååårt :)
Ja det är det verkligen. =)
Tog ett test idag men det visar som det har visat förut, så jag vet inte om det är ÄL på g eller inte. Får svaga teststreck hela tiden, ibland starkare ibland svagare beror på hur mkt jag druckit. Även om jag har PCOS så har jag aldrig fått ett falsk positivt på ÄL test. Utan det är negativt när det är negativt och det blev positivt med min dotter =) Känner du ngt?
känner som små molande i mensmagen , men har fått bruna flytningar som jag blir lite fundersam över , fattar inte varför ..........
Vad känner du ?
Kram
Känner inte ett skvatt, testerna ser ut som det brukar. Kanske liite starkare nu.
Flytningarna kan vara en biverkning av pergo kanske eller att ÄL är på g? Kanske redan har haft ÄL?
Hej hopp
gjorde ägglossnings test igår och det visade starkt och även i dag samma så vi håller tummarna på att testet stämmer och att vi lyckas :)
För övrigt har jag lite molande känsla , hur många dagar har du gjort test ?
Kram
Japp håller mina för dig oxå =)
Jag tjuvstartade i torsdags em. Jag räknar från när jag började med dubbelkuren. Fick ju ingen blödning av förra omgången (när jag inte heller fick ÄL) så jag började på dag 35 i förra cykeln.
För övrigt har jag tappat rösten =( kan inte ens ropa på min sambo när jag behöver nåt.
Mini Söderling skrev 2009-06-28 19:41:56 följande: