• LuPeRo

Pergopinglorna del 18

Nu har vi nått del 18 av denna trevliga tråd

Denna tråd vänder sig till alla som äter Pergotime eller som har frågor om det.

Vi har även vår egna LIST TRÅD med alla plus som blivit här
    och där vi som kämpar just nu lägger upp vårt BIM.

Dessutom så har vi vår egna TEMP TRÅD där vi som tempar kan länka våra kurvor.

~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~

List tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m42917264.html

Temp tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m43096126.html

Statistik över Pergotime
    www.familjeliv.se/Forum-7-130/m37749906.html

Plus tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m43441842.html

När vi fått våra älskade barn träffas vi här;
    www.familjeliv.se/Forum-11-269/m42790391.html

PLÖTSLIGT HÄNDER DET!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-26 15:32
    NY TEMPTRÅD

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m45623908.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 17:11
    NY LIST-TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-11-235/m46026242.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-25 16:11
    NY PLUS-TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m46668087.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-16 11:59
    NY TRÅD -> DEL 19

www.familjeliv.se/Forum-7-125/m47301399.html

• Svar på tråden Pergopinglorna del 18
  • Vårflickan84
    LuPeRo skrev 2009-06-18 14:28:20 följande:
    Tack och välkommen hit
    tackar! har följt den andra i två månader ungefär, när jag började med pergo =)
    känns skönt att ha andra att fråga om olika saker eftersom man går igenom samma sak
  • icka76

Redan 18e tråden. Jag tror jag hoppad in i tråd 13 eller nått sånt, shit vad tiden går.

Önskar alla en glad midsommar och lycka till ni som har äl eller BIM i dagarna.

• nallebusig

jag följer er hela tiden då jag e gravid på pergofri mån

• Love is everything

Jaha, då var vi inne i tråd 18! Tänk vad tiden går.... Insåg idag att det var 8 månader sen vi började med pergotime, det känns som igår! 8 månader... Shit! Nu har mensen kommit igång iallafall, det är jätteskönt! Nu kör vi 2 kurer under sommaren så hoppas vi att det tar sig någon av gångerna! Hade inte vart fel med en liten vårbäbis! Fast det spelar ingen som helst roll egentligen... : )

Som svar på om pergon sitter kvar så tror jag definitivt det! Jag är ett levande exempel! Min tredje dubbelkur visade 3 enorma ägg och så hade jag uppehåll, men fick mens ändå! Det satt alltså i lite från månaden innan... Det är därför de flesta har uppehåll efter 3 kurer, så att kroppen (och du själv) får vila lite!

Nu tar vi nya tag och gläds så mycket vi kan av sommar/sol/midsommar!!! : )

Pergo-bäbisar åt folket!!

• nallebusig
    Toppenloppan skrev 2009-06-18 19:22:43 följande:
    nallebusig; Har jag gratulerat dig till detta undrar jag?? Nåja, STORT grattis! Kram
    '

'jag det har du nog för jag plussade innan nyår!!
  • Vårflickan84

Love is everything skrev 2009-06-18 22:51:53 följande:

Jaha, då var vi inne i tråd 18! Tänk vad tiden går.... Insåg idag att det var 8 månader sen vi började med pergotime, det känns som igår! 8 månader... Shit! Nu har mensen kommit igång iallafall, det är jätteskönt! Nu kör vi 2 kurer under sommaren så hoppas vi att det tar sig någon av gångerna! Hade inte vart fel med en liten vårbäbis! Fast det spelar ingen som helst roll egentligen... : ) Som svar på om pergon sitter kvar så tror jag definitivt det! Jag är ett levande exempel! Min tredje dubbelkur visade 3 enorma ägg och så hade jag uppehåll, men fick mens ändå! Det satt alltså i lite från månaden innan... Det är därför de flesta har uppehåll efter 3 kurer, så att kroppen (och du själv) får vila lite!Nu tar vi nya tag och gläds så mycket vi kan av sommar/sol/midsommar!!! : )Pergo-bäbisar åt folket!!
    vad skönt att veta att pergon sitter kvar ett tag efter man slutat. jag är nämligen inne på min tredje kur och har inte recept på något fler än så länge... så i sommar får vi försöka på egen hand! hoppas det ger en effekt ändå
Svar på tråden Pergopinglorna del 18