• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis

Sandra Örebro

Tittade du på länken om 911 samtalet?

fy va jag rös..usch

• KikiBoo

Jag har tyvärr inga tv-kanaler just nu. Skitirriternade. Hade gärna velat se det på 1.an. Kommer väl kankse snart på Play. HOPPAS!

Aftonbaldets hemsida är uppe här. Uppdaterar stup i kvarten.
    Mmm.. lyssnade på 911 samtalet idag. Jag tänkte bara Skynda er då FÖR FAAAAN!!

Tänk om han bara fejkade sin död. Att han bara var SÅ trött på allt nu. Vill bara vara ifred..
    Verkligen svårt o tro att han är borta..

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • lia76

svt play visar bara sina egna svenska program, inte utländska, vad jag förstått.
    Men dokumentären heter: "The music of Michael Jackson" av Steve Cole

Grå grár grey szary gris cinzento
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-06-28 15:43:06 följande:
    Jag har tyvärr inga tv-kanaler just nu. Skitirriternade. Hade gärna velat se det på 1.an. Kommer väl kankse snart på Play. HOPPAS! Aftonbaldets hemsida är uppe här. Uppdaterar stup i kvarten. Mmm.. lyssnade på 911 samtalet idag. Jag tänkte bara Skynda er då FÖR FAAAAN!! Tänk om han bara fejkade sin död. Att han bara var SÅ trött på allt nu. Vill bara vara ifred.. Verkligen svårt o tro att han är borta..
    så tänkte ju alla om Elvis död på 70talet..att han bara tröttnat på allt, men tror nog att MJ är död

jag tänkte oxå så..fan gör något då...tänk o ha varit inne i det rummet där han kollapsade...hans läkare var ju ensam med honom, tydligen hade de försökt att göra cpr som heter på engelska, men inget hjälpte, hans hjärta hade stannat
  • beadis
    lia76 skrev 2009-06-28 15:43:14 följande:
    svt play visar bara sina egna svenska program, inte utländska, vad jag förstått. Men dokumentären heter: "The music of Michael Jackson" av Steve Cole
    den kanske går att hitta på nätet...ska kolla
  • Chivasreal

Vad tråkigt jag tycker det är så tragiskt för mig är han en verkligt fin person vad det än sägs om han.

• guild
    Sandra Örebro skrev 2009-06-28 15:22:58 följande:
    Nopp det gör jag inte. Tittar ofta på bilden på expressen men förstår fortfarande inte.. Vare nån som kollade på den här Michael Jackson och hans musik på svt1 i fredagskväll klockan 22? isf, vet ni va låten heter då han går på en gata(det är svartvitt)?
    här står allt han gjort...du hittar den säkert där!

http://www.imdb.com/name/nm0001391/
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Bevabus

Det är fortfarande jättekonstigt och overkligt
    De här youtube-klippen tycker jag är helt underbara de är ifrån flera dokumentärer som gick om Michael runt 2003. Jätteroliga!

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson