• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Love love love. Spelr den högsta nu.
    HAr aldrig förstått mig på denna outfit, hihi

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-06-28 16:05:18 följande:
    Det är fortfarande jättekonstigt och overkligt De här youtube-klippen tycker jag är helt underbara de är ifrån flera dokumentärer som gick om Michael runt 2003. Jätteroliga!
    " target="_blank">

" target="_blank">

" target="_blank">

ooooooow. De där minns jag när de gick på tv. Oh vad jag log. Fick lite ont i kinderna
  • Bevabus

haha min favoritdel är när han pratar om hur han "goes through hell" under turnéer. Och så ber dom honom att försöka prata lite positivt om det och allt blir så falskt att de inte kan hjälpa att skratta hahaha

BooBoo skrev 2009-06-28 16:09:32 följande:
    ooooooow. De där minns jag när de gick på tv. Oh vad jag log. Fick lite ont i kinderna
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-06-28 16:05:18 följande:
    Det är fortfarande jättekonstigt och overkligt De här youtube-klippen tycker jag är helt underbara de är ifrån flera dokumentärer som gick om Michael runt 2003. Jätteroliga!

satt precis o kolla på de med...han var verkligen rolig MJ
  • beadis

och barnen kastade i han i poolen GÅNG PÅ GÅNG

• Bevabus

aa "I'm a nice person!! I just took a shower and I washed my hair. AAAH!!"

*Ungen knäcker ett ägg på Michaels huvud*
    *Michael sätter på sig hatten igen* "Why did I let him do that?"

snart3barnsmamma skrev 2009-06-28 16:21:52 följande:
    och barnen kastade i han i poolen GÅNG PÅ GÅNG
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-06-28 16:25:53 följande:
    aa "I'm a nice person!! I just took a shower and I washed my hair. AAAH!!" *Ungen knäcker ett ägg på Michaels huvud* *Michael sätter på sig hatten igen* "Why did I let him do that?"

ingen torrboll precis, utan en man som ville så gärna vara barn på nytt, klättrade i träd, sprutade grädde på folk...hur ofta gör man det själv..aldrig...önskade att man hade mer utav det där barnasinnet kvar
  • KikiBoo

Stackarn hade ju ingen vidare barndom så man förstår ju varför han hängde med barn. Tar igen sin barndom.
    Pedofil my ass

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson