• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Disembowler

He touched a lot of grown ups with his music.
    He touched a lot of kids too...

• FreyaBus

OJ!!! Visste inget...Klart man sörjer...  ett sant musikalisktgeni!

• Odella

Det ryktas om att det är barnens barnflicka Grace Rwamba som är tredje barnets mamma, men om det är MJs barn nåt av dem vet ingen. Förhållandet med barnflickan är ett som inte uppmärksammades av pressen, pedofilanklagelserna var väl för spännande, men om man tittar på foton och så ser man att de verkar haft en mycket nära och intim relation. Det känns bra att veta att han var älskad av åtminstone någon.

Här kan se bilderna: community.livejournal.com/ohnotheydidnt/36592859.html

• KattSvansen

Sörjer också
    Tack för all bra musik du gav oss.
    Tack för den mest fantastiska konsert jag varit på. Ullevi -97

• Mrs Moneybags

Vila i frid Michael!

Jag tror inte jag vet någon som hade klarat att vara lycklig med ett sånt liv, han fick inte ens chansen att vara ett barn

Michael har sitt namn nedskrivet i historieböckerna för alltid!!

• Brooke

R.I.P Michael Jackson, jag har inga speciella minnen av honom. Jag lyssnade inte så mkt på hans musik, dock läste jag om honom när han var som mest i medier. Tror det var 2005 eller om det var tillochmed tidigare, då han höll på att slänga ut ett barn genom fönstret, anklagelserna om pedofilrykterna.

• Muneca

Michael Jackson förblir en av vår tids största popidoler...
    Han har efterlämnat tidlös musik och kommer att finnas kvar långt efter oss.

Vår stjärna har funnit sin plats i himlen. ?

• EnormLängtan

Jag sörjer honom väldigt mycket. Han var störst i mina ögon, den enda som var i sitt slag. Man kan kalla många människor för unika men han var verkligen unik! Speciell, och för mig en väldigt vacker person på insidan. Fy vad det här är ofattbart :(

Vila i Frid.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson