• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • guild

Håller med "enormlängtan"...den störste, unik och vacker på insidan, fast få förstod. 
    Missförstådd av många och ett musikgeni.
    En vuxen man i ett barns kropp.
    Den som var förebild inom dans och musikvärlden för många stora artister.

R.I.P, Michael.

(¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • norrlandsgumman

Trots att jag bara är 24 år så var han min idol när jag var liten, mamma lyssnade alltid på honom så på så sätt är jag uppvuxen med hans musik osv. När jag blev väckt av min man inatt då det hade kommit ut på nätet så förstod jag inte det riktigt, sen satt vi oss o kollade skynews på tv, där dom sände live, satt uppe tills det var helt bekräftat.
    Svårt att förstå att en legend som Michael ändå var nu är borta,
    men inom mej och många andra kommer han finnas kvar och hans musik kommer leva vidare.

Vila i frid Michael

• Emerald88

Här är ett till fan som sörjer. Han har inspirerat mig något oerhört och det känns väldigt konstigt att veta att han är död. Det är chockerande.. Man tänker ju liksom att såna som han kan ju inte dö, dom lever ju för evigt.

R.I.P Michael Jackson.

• guild

min dotter som är 25, saknar honom otroligt med...hon grät när jag meddelade henne nyheten. Det var en man, som var en stor del av hennes uppväxt, som försvann. Hon älskar honom och hans musik, vilket jag med gör.

• kimsi
    guild skrev 2009-06-26 12:29:23 följande:
    En vuxen man i ett barns kropp.
    Du menar tvärt om va
  • Brooke

Jag tkr att Expressen gjort fel, de har publicerat en bild på honom när han ligger medvetslös och har en slang i munnen/halsen och ambulanspersonalen håller på med honom. Tydligen så har den som tog fotot legat och lurpassat, Men man kan ju tycka att ambulanspersonalen/sjukhuspersonalen skulle ha satt upp något eller ställt sig i vägen så de inte kunde ta foton.. Denna bild kommer jag ALDRIG få bort från min näthinna =(

• guild
    Sandra Örebro skrev 2009-06-27 18:00:10 följande:
    Jag tkr att Expressen gjort fel, de har publicerat en bild på honom när han ligger medvetslös och har en slang i munnen/halsen och ambulanspersonalen håller på med honom. Tydligen så har den som tog fotot legat och lurpassat, Men man kan ju tycka att ambulanspersonalen/sjukhuspersonalen skulle ha satt upp något eller ställt sig i vägen så de inte kunde ta foton.. Denna bild kommer jag ALDRIG få bort från min näthinna =(
    en fruktansvärd bild. Tycker det är så respektlöst!
  • Brooke
    guild skrev 2009-06-27 18:03:24 följande:
    en fruktansvärd bild. Tycker det är så respektlöst!
    MM jag skrev till expressen han som hade skrivit artikeln och typ skällde ut han.. GRRR Jag trodde fn att våra jornalister hade MER hjärnceller än vad dem i usa har.. Men puh där hade jag fel
  • guild
    Sandra Örebro skrev 2009-06-27 18:17:32 följande:
    MM jag skrev till expressen han som hade skrivit artikeln och typ skällde ut han.. GRRR Jag trodde fn att våra jornalister hade MER hjärnceller än vad dem i usa har.. Men puh där hade jag fel
    gjorde du...vad bra.
    Valde bort den tidningen idag, då jag såg bilden på framsidan, över hela sidan...mådde illa när jag såg den.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson