• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-28 13:45:33 följande:
    Här har ni en till som sörjer. Satt imorse o kollade på massa live konserer med han. Fällde en o annan tår.. Usch! Förstår inte.. Jag o min dottra dansade loss till hans hits förra veckan. O när jag fyllde år fick jag en Michael skiva. The Essential. Jag blev så glad.  FAN! Jag som trodde han var odödlig..i 20 år har jag älskat den mannen. Vi som skulle gifta oss Mina föräldrar sparde aftonbladet åt mig . Har dubbla upplagor nu. Och igår var jag i uppsala på dan. Min vän messar o säger att det är minnestund för MJ kl 19. O de missade jag ju såklart. Barnen väntade hemma.. Vågar man titta på den där bilden ni länka? Hmm. Vill minnas en fin bild av han..
    Om du vill minnas en fin bild av MJ så ska du inte titta på bilden. Jag drömde om MJ inatt att jag bodde granne med honom och att han plinga på min dörr(Bodde alltså ensam) Han kom iaf och plinga på min dörr och jag vart helt chockad, jag hade munnen långt ner i marken. Men han fick komma in och han sa "du fyller år idag va?" Och jag vart så himla häpen att han visste att jag fyllde, och han visste att jag ÄLSKAR You are not alone. Vi gick in i vardagsrummet och han gav mig en cdskiva som jag skulle sätta i. musiken gick igång jag hade mina aningar att det var just den låten han skulle sjunga.
    Han ställde sig och börja och sjunga efter ett tag in i låten så tar han min hand och för mig till honom :O
    Sedan står vi däroch dansar och har kul, efter det så gjorde vi mat och pratade och hade roligt :P
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-28 14:28:14 följande:

Om du vill minnas en fin bild av MJ så ska du inte titta på bilden. Jag drömde om MJ inatt att jag bodde granne med honom och att han plinga på min dörr(Bodde alltså ensam) Han kom iaf och plinga på min dörr och jag vart helt chockad, jag hade munnen långt ner i marken. Men han fick komma in och han sa "du fyller år idag va?" Och jag vart så himla häpen att han visste att jag fyllde, och han visste att jag ÄLSKAR You are not alone. Vi gick in i vardagsrummet och han gav mig en cdskiva som jag skulle sätta i. musiken gick igång jag hade mina aningar att det var just den låten han skulle sjunga. Han ställde sig och börja och sjunga efter ett tag in i låten så tar han min hand och för mig till honom :O Sedan står vi däroch dansar och har kul, efter det så gjorde vi mat och pratade och hade roligt :P
  • Brooke

Snacka om att jag vart besviken när jag vakna i mitt urvarma sovrum :/

• beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-28 14:36:12 följande:

Snacka om att jag vart besviken när jag vakna i mitt urvarma sovrum :/
    kan tänka mig det...
  • Brooke

Det var så verkligt, jag vaknade av att nått ramla ner i mitt rum. Var helt borta. Och i fredags eftermiddag så tyckte jag att jag såg Michael här hemma i vardagsrummet :O En snabb visit från honom eller nått

• KikiBoo

Då ska nog jag låta bli.. kan be sambon kolla..

Minns -92 då han va i sthlm. Jag var nio år. Jag blev SÅ arg på mina föräldrar som inte lät mig åka på hans konster. Stängde in min på rummet. Tog min lilla svarta bandare o satte på Bad-kassetten. När jag tröck på play så, alltså, det är helt otroligt, men det var som Michael själv hoppade in i bandaren o pratde med mig. Det typ blixtrade till. Jag blev helt paff o spolade tillbaks bandet. Men det hände inget. Oooh va arg jag blev.. Igen, hihi.
    Jag  fick typ min moment med Michael. Skitskumt! Jag kankse bara drömde de hela men det var så himla verkligt.

Jag har haft drömmar där vi bara umgås. Har kul. Inte som ett kärlekspar utan som riktigt goda vänner.
    Nog var jag kär i han allt. RIKTIGT kär. Herre jävlar. Han var så otroligt fin. Han är så ortoligt fin.
    3.bp.blogspot.com/_Ja7yjAEhKfY/Rr6sHfdBIvI/AAAAAAAAArA/KCLEcUCIV5Q/s320/Michael-Jackson-Remember-The-Time-349827.jpg
    In the closet videon älskar jag. Tyckte den var lite snuskig när jag var liten. Varje gång mor eller far kom in i rummet så bytte jag kanal

O jag skyddade alltid han mot pedofilryktena. När det var nåt i tidningen så tog jag ut tidingen o visade mina vänner, som inte alls var spec stora fans. Men jag hade föreläsning  för dom, hihi.

Näääh fan! USch! Lyssnar på låten You are not alone nu.. *snyft*

sandra örebro
    Mysigt!

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-28 14:44:42 följande:

Det var så verkligt, jag vaknade av att nått ramla ner i mitt rum. Var helt borta. Och i fredags eftermiddag så tyckte jag att jag såg Michael här hemma i vardagsrummet :O En snabb visit från honom eller nått
    Ja, man kan ju hoppas på att det var en visit från honom...o just för att hälsa på hos dig
  • beadis

Jag kan fortfarande inte fatta att han är borta, lyssnade på hans sång om ... his childhood, den är så sorglig och fin

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson