BooBoo skrev 2009-06-28 13:45:33 följande:
Här har ni en till som sörjer. Satt imorse o kollade på massa live konserer med han. Fällde en o annan tår.. Usch! Förstår inte.. Jag o min dottra dansade loss till hans hits förra veckan. O när jag fyllde år fick jag en Michael skiva. The Essential. Jag blev så glad. FAN! Jag som trodde han var odödlig..i 20 år har jag älskat den mannen. Vi som skulle gifta oss Mina föräldrar sparde aftonbladet åt mig . Har dubbla upplagor nu. Och igår var jag i uppsala på dan. Min vän messar o säger att det är minnestund för MJ kl 19. O de missade jag ju såklart. Barnen väntade hemma.. Vågar man titta på den där bilden ni länka? Hmm. Vill minnas en fin bild av han..
Om du vill minnas en fin bild av MJ så ska du inte titta på bilden. Jag drömde om MJ inatt att jag bodde granne med honom och att han plinga på min dörr(Bodde alltså ensam) Han kom iaf och plinga på min dörr och jag vart helt chockad, jag hade munnen långt ner i marken. Men han fick komma in och han sa "du fyller år idag va?" Och jag vart så himla häpen att han visste att jag fyllde, och han visste att jag ÄLSKAR You are not alone. Vi gick in i vardagsrummet och han gav mig en cdskiva som jag skulle sätta i. musiken gick igång jag hade mina aningar att det var just den låten han skulle sjunga.
Han ställde sig och börja och sjunga efter ett tag in i låten så tar han min hand och för mig till honom :O
Sedan står vi däroch dansar och har kul, efter det så gjorde vi mat och pratade och hade roligt :P