• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    gkdr skrev 2009-06-28 11:14:34 följande:
    Michael Jackson var "The king of pop" Jag kan fortfarande inte förstå att han har gått bort. Hans musik, texter och dans har berört mig och så många andra så otroligt mycket. Jag har haft gråten i halsen hela helgen och lyssnat på hans musik. Vill du sörja och dela minnen med andra fans över hela världen gå in på följande länk: www.michaeljackson.com/
  • lia76

När jag såg bilden i Expressen så började jag riktigt förstå att MJ inte lever längre
    Har känts så overkligt på något vis.
    Usch... sorgligt det här.
    Undra hur många skivor som säljs nu efter hans död.
    Kanske ska passa på att köpa album som fattas i samlingen innan alla tar slut...

Så sorligt
    Jag lider med hans familj och hans barn... Vet själv hur det känns att förlora sin pappa.

Men jag tror inte han mådde så bra mot slutet, nu har han fått frid.
    Kroppen fick nog stryk till slut av alla mediciner

Grå grár grey szary gris cinzento
  • Brooke
    Eisa skrev 2009-06-28 00:10:18 följande:
    Ja det är respektlöst, absolut.
    Jaså? Det tyckte du ju inte nyss. DÅ sa du att det är spännande och COOLT! Och nu säger du att det är respektlöst hur ska du ha det?
  • Kya

men jag förstår inte alls vilken bild ni menar? jag har hittat en bild som är tagen på ambulansen uppifrån, och en bild på honom när han ligger i en syrgaskammare, men det har ju inget med hans död att göra.

27okt-08 tittade min lilla prins Filip ut :)
  • Brooke
    Kya skrev 2009-06-28 13:21:58 följande:
    men jag förstår inte alls vilken bild ni menar? jag har hittat en bild som är tagen på ambulansen uppifrån, och en bild på honom när han ligger i en syrgaskammare, men det har ju inget med hans död att göra.
    OBS OBS OBS Bilden på Michael Jackson då han ligger intuberad och ambulanspersonalen försöker återuppliva, ni som INTE vill se denna bild kopiera INTE länken. Strunta i detta inlägg ni som inte vill se hur han såg ut då den absolut SISTA Bilden togs på vår King Of Pop ..

www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1621215/sista-bilden-pa-michael-jackson
  • Kya
    Sandra Örebro skrev 2009-06-28 13:28:12 följande:
    OBS OBS OBS Bilden på Michael Jackson då han ligger intuberad och ambulanspersonalen försöker återuppliva, ni som INTE vill se denna bild kopiera INTE länken. Strunta i detta inlägg ni som inte vill se hur han såg ut då den absolut SISTA Bilden togs på vår King Of Pop .. www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.162121...
    nu förstår jag mer vad ni pratar om. Jo, det var en lite otäck bild. Iofs finns det värre bilder på kändisar ute, post mortem-bilder tex.

Men i vilket fall är det väldigt magstarkt att publicera en sån här bild.
  • Brooke
    Kya skrev 2009-06-28 13:31:38 följande:
    nu förstår jag mer vad ni pratar om. Jo, det var en lite otäck bild. Iofs finns det värre bilder på kändisar ute, post mortem-bilder tex. Men i vilket fall är det väldigt magstarkt att publicera en sån här bild.
    Det är respektlöst och förnedrande, jag tvivlar på att Michael vill att alla ska få se honom ligga sådär, och sen ha det som en sista bild som togs på honom. Jag känner att jag inte ALLS ville se en bild på honom då han låg sådär.
    Jag åkte till affären igår för att köpa aftonbladet för att få den 16 sidors unika minnestidning men istället fick jag till min stora förskräckning fick jag köpa expressen istället, nu har jag bestämt mig för att spara de artiklar i den tidningen och spara någonstans och förvara dem.
  • Kya
    Sandra Örebro skrev 2009-06-28 13:35:26 följande:
    Det är respektlöst och förnedrande, jag tvivlar på att Michael vill att alla ska få se honom ligga sådär, och sen ha det som en sista bild som togs på honom. Jag känner att jag inte ALLS ville se en bild på honom då han låg sådär. Jag åkte till affären igår för att köpa aftonbladet för att få den 16 sidors unika minnestidning men istället fick jag till min stora förskräckning fick jag köpa expressen istället, nu har jag bestämt mig för att spara de artiklar i den tidningen och spara någonstans och förvara dem.
    Jo, visst är det det. tyvärr får man ofta stå ut med sånt, även efter sin död, när man är en världskändis. Det finns som sagt post-mortembilder på kändisar också. det är väldigt otäckt och ledsamt att se sånt också. vi får bara hoppas på att inga såna bilder dyker upp.
  • KikiBoo

Här har ni en till som sörjer. Satt imorse o kollade på massa live konserer med han. Fällde en o annan tår.. Usch! Förstår inte..
    Jag o min dottra dansade loss till hans hits förra veckan. O när jag fyllde år fick jag en Michael skiva. The Essential. Jag blev så glad.  FAN! Jag som trodde han var odödlig..
    i 20 år har jag älskat den mannen. Vi som skulle gifta oss
    Mina föräldrar sparde aftonbladet åt mig . Har dubbla upplagor nu.
    Och igår var jag i uppsala på dan. Min vän messar o säger att det är minnestund för MJ kl 19. O de missade jag ju såklart. Barnen väntade hemma..

Vågar man titta på den där bilden ni länka? Hmm. Vill minnas en fin bild av han..

R.I.P
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Min dotter Puma i maj som shakar loss till Michael

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson