• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Jag är lite så faktiskt gillar att vara barnslig, göra fåniga saker osv haha men jag är trots allt bara 19 år så jag hoppas inte barnasinnet växer bort när jag blir äldre Men det e ju hur kul som helst att gå med kompisarna en vacker sommardag och leka i en lekpark. Man känner sig som ett barn igen ^^ åka rutschkana och gunga på gungor!

snart3barnsmamma skrev 2009-06-28 16:29:38 följande:
    ingen torrboll precis, utan en man som ville så gärna vara barn på nytt, klättrade i träd, sprutade grädde på folk...hur ofta gör man det själv..aldrig...önskade att man hade mer utav det där barnasinnet kvar
  • guild
    BooBoo skrev 2009-06-28 16:32:43 följande:
    Stackarn hade ju ingen vidare barndom så man förstår ju varför han hängde med barn. Tar igen sin barndom.Pedofil my ass
    ...precis.
    Hade han varit det, skulle han väl knappast visa upp sig med barn, bjuda in barn till neverland, leka med barn och vara omgiven av barn. Och dessutom göra dokumentärer, som sänds över hela världen. Pedofiler smyger med vad de pysslar med!
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • KikiBoo

sambon sa nyss: Jag vet att du sörjer wako jacko men ryck upp dig nu..
    My god

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    guild skrev 2009-06-28 16:42:33 följande:
    ...precis. Hade han varit det, skulle han väl knappast visa upp sig med barn, bjuda in barn till neverland, leka med barn och vara omgiven av barn. Och dessutom göra dokumentärer, som sänds över hela världen. Pedofiler smyger med vad de pysslar med!
    Precis
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-28 15:36:08 följande:
    Sandra ÖrebroTittade du på länken om 911 samtalet? fy va jag rös..usch
    Yes det gjorde jag =(
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-28 16:21:52 följande:
    och barnen kastade i han i poolen GÅNG PÅ GÅNG
    när hände det????
  • KikiBoo

snacka nyss med syrran. Hon sa att dom visar jättemkt Michael på tvn nu. Jag vill ha tvkanaler NU. Fan att boxern skulle pajja

• beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-28 19:33:34 följande:

när hände det????
    vad menar du?
    vilket år eller?
  • Brooke
    guild skrev 2009-06-28 16:42:33 följande:
    ...precis.Hade han varit det, skulle han väl knappast visa upp sig med barn, bjuda in barn till neverland, leka med barn och vara omgiven av barn. Och dessutom göra dokumentärer, som sänds över hela världen. Pedofiler smyger med vad de pysslar med!
    Håller med, varför skulle han va pedofil? Lixom som du säger han va nästan hela tiden OMGIVEN av barn barn barn. Så det rär ju knäppt att han blev anklagad =(
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-28 19:34:32 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-28 19:33:34 följande:
    vad menar du?vilket år eller?
    Ja och hur du vet att de gjorde de?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson