• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-28 14:46:17 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-28 14:44:42 följande:
    Ja, man kan ju hoppas på att det var en visit från honom...o just för att hälsa på hos dig
    Haha jaa vi kan ju hoppas på det :O Han kanske ville tala om något?
    Alltså han såg ut som om han mådde riktigt bra, han sa att han inte tog några mediciner av nått slag :O Så jag tror att det va nått sånt..
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-28 14:49:15 följande:
    Hur länge har ni vart ett fan?
    Alltså jag har alltid gillat hans musik.. Och jag blir 21 år. Men det är väl NU man börjar lyssna mer på honom. I mina högtalare så är det bara MICHAEL och det kommer det bli för ett tag nu =)
  • Eisa
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-28 14:46:17 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-28 14:44:42 följande: Ja, man kan ju hoppas på att det var en visit från honom...o just för att hälsa på hos dig
    Kanske döda kan "splittra sig" och visitera många samtidigt.
  • Eisa
    Eisa skrev 2009-06-28 14:50:10 följande:
    visita
  • Brooke
    tja, va vet jag?
  • KikiBoo

var runt 90-91 som jag började kolla på mtv. O fick syn på den där söta grabben. Who is he? O på den vägen är det. Satt fastklistrad fram MTV när det var nåt med han. Spela ingen roll om det var repris. Jag skulle se. Farsan blev TOKIG på mig. Klippte ut med han i tidningarna..
    Jag är 26 nu. Vart fan sen jag var 7 år ..
    Jag lyssnar hela tiden på Michael. Ca två dar i sträck varje månad. Sambon brukar bli tokig på mig.
    NEEEEEEJ stäng inte av{#lang_emotions_yell}

Kommer ni ihåg 3T

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • beadis
    Ja, eller hur..
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-06-28 14:49:15 följande:
    Hur länge har ni vart ett fan?
    Jag har älskat hans låtar sen 85....mest de äldre låtarna just från 80talet
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-28 15:04:29 följande:
    var runt 90-91 som jag började kolla på mtv. O fick syn på den där söta grabben. Who is he? O på den vägen är det. Satt fastklistrad fram MTV när det var nåt med han. Spela ingen roll om det var repris. Jag skulle se. Farsan blev TOKIG på mig. Klippte ut med han i tidningarna.. Jag är 26 nu. Vart fan sen jag var 7 år .. Jag lyssnar hela tiden på Michael. Ca två dar i sträck varje månad. Sambon brukar bli tokig på mig.NEEEEEEJ stäng inte avKommer ni ihåg 3T? 

Oj vad jag log när jag såg den videon =) Han ser ut att må bra under den videon. Synd bara att man inte får se han mer än vad de visar. Han är ju riktigt Söt/Snygg i den videon =)
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson