• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Grönsiska

Sandra Örebro skrev 2009-06-27 21:51:50 följande:

Mm joo de va ju mer dä jag ville komma fram till. Att det är sjukt att en männsika tar en bild på någon som ligger på bår mellan liv och död. Om du inte vill se bilden så får du hålla dig borta från Expressen och inte läsa om michael där. GÅ då till aftonbladet.
    Tack, ska hålla mig borta från Expressen!

Något som gör mig riktigt förbannad är OM det nu handlar om medicinmissbruk, vad är det för idioter till läkare som rent till synes ansvarslöst bara fortsätter skriva ut starka mediciner till sina patienter. Läkare ska väl göra nytta och inte skada. Nu vet man ju inte om det faktiskt låg krämpor bakom eller inte, men ändå...Det är oerhört svårt att bryta eller hjälpa någon bryta ett missbruk har jag förstått. Det verkar ju som de som kände honom visste. Förhoppningsvis så fanns det folk som verkligen försökte få honom att lägga av.
  • guild
    BabyFly skrev 2009-06-27 23:27:39 följande:
    Fast det är gammalt.. o dom gör danser "till" många olika artister :)Men kan tänka mig att dom kommer göra ny MJ låt eller dans nu efter det som hänt.
    aha...1
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Brooke
    Grönsiska skrev 2009-06-27 23:37:06 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-27 21:51:50 följande:
    Tack, ska hålla mig borta från Expressen!Något som gör mig riktigt förbannad är OM det nu handlar om medicinmissbruk, vad är det för idioter till läkare som rent till synes ansvarslöst bara fortsätter skriva ut starka mediciner till sina patienter. Läkare ska väl göra nytta och inte skada. Nu vet man ju inte om det faktiskt låg krämpor bakom eller inte, men ändå...Det är oerhört svårt att bryta eller hjälpa någon bryta ett missbruk har jag förstått. Det verkar ju som de som kände honom visste. Förhoppningsvis så fanns det folk som verkligen försökte få honom att lägga av.
    Joo, familjen ville få MJ att sluta med tablettmissbruket men de kunde inte.. Man kan ju lägga in folk om man tvingar dem men det gjorde dem tydligen inte =( Lite synd för om han hade gjort det så hade han levt nu och kunnat gjort sina konserter i London=)
  • Eisa
    Sandra Örebro skrev 2009-06-27 22:34:08 följande:
    Eh SKÄMTAR DU ELLER?
    Nej inte alls. Sista bilden på honom är stort. Rysligt stort.
  • Grönsiska

Sandra Örebro skrev 2009-06-27 23:47:07 följande:

Joo, familjen ville få MJ att sluta med tablettmissbruket men de kunde inte.. Man kan ju lägga in folk om man tvingar dem men det gjorde dem tydligen inte =( Lite synd för om han hade gjort det så hade han levt nu och kunnat gjort sina konserter i London=)
    Ja det är klart, det har jag läst och ingen annan än berörda personer vet ju hur det gått till...men gissar på att tvång är mer eller mindre nödvändigt om det är långt gånget missbruk. Personen själv kanske inte inser allvaret tex. Fast frågan är om det är möjligt att "tvinga" en vuxen människa till ett behandlingshem.
  • Brooke
    Eisa skrev 2009-06-28 00:03:27 följande:
    Isåfall är typ alla i Sverige sjuka. Fatta vad lösnummer expressen sålde pga den där bilden. Fattar du inte att folk vill ha såna bilder? Tidningsredaktionerna fattar det.
    Jo möjligtvis.. Men jag tkr fortfarande att det är respektlöst
  • Spicy Women

Nu var jag in och kollade expressen. Trodde bilden skulle vara mycket värre än den var.

• Brooke

Spicy Women skrev 2009-06-28 00:08:41 följande:

Nu var jag in och kollade expressen. Trodde bilden skulle vara mycket värre än den var.
    Det är inte bra med en sån bild...
  • Eisa
    Sandra Örebro skrev 2009-06-28 00:06:09 följande:
    Jo möjligtvis.. Men jag tkr fortfarande att det är respektlöst
    Ja det är respektlöst, absolut.
  • gkdr

Michael Jackson var "The king of pop" Jag kan fortfarande inte förstå att han har gått bort. Hans musik, texter och dans har berört mig och så många andra så otroligt mycket. Jag har haft gråten i halsen hela helgen och lyssnat på hans musik. Vill du sörja och dela minnen med andra fans över hela världen gå in på följande länk:
    www.michaeljackson.com/

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson