Inlägg från: nomina |Visa alla inlägg
  • nomina

Vi som sörjer Michael Jackson

Detta klippet kan jag bara inte sluta titta på. Det är kort, men jag älskar hans röst!

• nomina

L jung skrev 2009-07-28 21:50:54 följande:

Jag måste erkänna en sak... det är att - trots att jag och syrran guild här - alltid försvarat MJ så fort någon sagt något helt korkat om honom, så känns det som att fasen också att man inte kunnat göra mer!! En vackrare och finare själ i en människa kommer aldrig att finnas igen... och han dog i förtid... gone too soon!!!Alla ord i hans låtar, alla meningar, har fått en klarare och ny betydelse nu... varför vet jag inte.  Han skrev ju om sin smärta, om och om igen.. men få lyssnade.Vi har förlorat 'något riktigt stort'... och det kommer aldrig igen...
    Kunde varit jag som skrev detta!
    Och visst har man en känsla av att man bara vill omfamna honom, skydda honom... man önskar man kunde gjort....något!
  • nomina

Alltså hans barn är så otroligt vackra!! Hoppas verkligen allt gott för dessa barn, hade gärna adopterat alla tre själv! :)

• nomina
    mona83 skrev 2009-07-29 22:22:55 följande:
    öhh....vad är det för ruta som kom upp på youtube?Står grattis du är vår 999.999 besökare. Du blev kl 22.18.16 utvald som en möjlig vinnare av en ny LCD- tvOm du är utvald, gå vidare här :Så en länk....Kan man lita på det där och lämna uppgifter om sig själv?
    Nej lämna aldrig ut uppgifter där! Det är antingen virus eller så skickar du din adress för att bli fullkomligt spammad av reklamskit till mejlen!
  • nomina
    Bevabus skrev 2009-07-31 18:41:05 följande:
    :-O åhh jag hoppas att det går i repris! vad hette programmet?
    Tror att de va repris som gick nu, ja såg iallafall dessa danser förra veckan eller om de va nu i veckan nångång...! Men dom va duktiga!
  • nomina

Så trist att det är urkasst ljud, men jag gillar den iallafall!
    På första delen vid 7.00 är han sååå jävla söt!

Någon som vet om den finns med bra ljud nånstans?

• nomina
    Brooke skrev 2009-07-31 23:21:41 följande:
    Hum, nää jag har för mig att de visar att Michael säger att han ska köra solo. Men de kanske är vid 88 eller längre fram? NÅGON SOM VET?
    Tror de e ganska snart som han sitter nere i studion...!
  • nomina

ha ha så idiotisk ja lät nu...eller som en karl om inte annat, ganska snart, de kan va allt mellan 1 min- 1 vecka ;)

• nomina
    Brooke skrev 2009-07-31 23:24:52 följande:
    Asså låten She's out of my life, har jag funderat på vem det handlar om.Alla hans låtar har ju en innebörd. Men vad handlar denna låt om, eller snarare om VEM!?!
    har ja oxå funderat på, den är otroligt vacker o han sjunger den med sån smärta...
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson