Inlägg från: nomina |Visa alla inlägg
  • nomina

Vi som sörjer Michael Jackson

Michael Jackson på superbowl... jag ryyyyyser av detta! Speciellt början! DE E SÅ SJUKT GALET LÄCKERT!!!!

• nomina
    mona83 skrev 2009-08-17 20:35:55 följande:
    Men shit, moonwalk auktionen jag var med i men som jag inte fortsatte med när den kom över 300 slutade på 360 spänn :-O. Så med frakt får den som vann betala över 400 kr. Kostar den så mkt att köpa ny nu? För man måste väkl kunna få tag på den ny?
    Jag fick hem min moonwalk som ja beställde förra veckan, betalade 79:- INGEN FRAKT :)

Jag får säga att ja gjorde en bättre affär där :)
  • nomina
    mona83 skrev 2009-08-17 19:31:51 följande:
    Det såg jag i våran tidning.Då ska jag ha b arnvakt och gå på bio, så är det bara
    Brooke skrev 2009-08-17 19:30:57 följande:
    www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.166844...Konsertfilmen av This is it får Premiär den 30 okt 2009 =)
    OHH HOLY CRAP!!! JAG LÄÄÄÄNGTAR!!!
    Jag kommer nog troligen gå o se denna en gång i veckan tills den slutar visas eller kommer ut på dvd :)
  • nomina
    mona83 skrev 2009-08-17 20:57:51 följande:
    Vart då?TELL ME
    Köpte den på cdon
    De blev några dagars väntetid, men den kom idag!
    Dock gäller nog inte utan frakt erbjudandet längre, tror de va förra veckan, eller om man har personliga erbjudanden, de vet ja tyvärr inte.
    Men frakten är inte mer än 29:- isåfall :)

GO GET IT GIRLS! :)
  • nomina

Elller ni har den kanske :P
    Men ja skulle kanske köpt några fler o sålt dyrt på tradera :D

• nomina
    mona83 skrev 2009-08-17 21:06:19 följande:
    Jo det såg jag. Trodde inte Cdon hade den boken... men då ska jag beställa den när räkningarna är betalada
    no nono, sorry, alltså, ja menar filmen - moonwalker *snurriburr* :)
  • nomina

gomorron flickor! här skiner solen, jag är LEDIG! Ljuvligt! Kommer bli shopping idag! Har massa saker ja vill och behöver köpa...!
    Kan ju alltid hoppas ja hittar en MJ-tavla som jag vill ha, men ja vet redan hur den ska se ut o inte hittat den ännu...! :P

• nomina
    BooBoo skrev 2009-08-18 15:59:56 följande:
    Kommer ni ihåg när MJ var med i Simpsons
    Har aldrig sett de när de gått på tv, men ja gissade på att han varit med så de va ju inte så svårt o hitta på youtube :)
  • nomina

slut i lager står de ju... du får ta en kik på närmsta skivaffär! där har dom den nog, ja såg den idag! :)

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson