Inlägg från: nomina |Visa alla inlägg
  • nomina

Vi som sörjer Michael Jackson

ha ha ja jag bjuder på den...! men det skulle kunna vara så...! jag är kass på att öppna sånghäftet o kan sjunga vissa låtar fel i åratal! :D he he

• nomina
    Brooke skrev 2009-08-11 21:30:57 följande:
    Men vadå Kritik? Och tack :P
    Ja du måste ju recensera den när du sett den! Leka lite kritiker o berätta för oss vad som va bra och mindre bra! :)
  • nomina

i låter Carry on med manowar trodde jag som liten att dom sjöng: "kaviar kaviar, forever kaviar"

jag va inte så bra på engelska som lillplutta och då fick man ju översätta som man tyckte! (det håller tydligen i sig)

Kan garva gott åt detta när den spelas :D

• nomina

ja har inga av de äldre skivorna med varken MJ eller jackson 5
    får bli o köpa lite längre fram! off the wall e väl äldsta jag har hemma..

• nomina

När vi ändå pratar lite plattor... vad har ni för färg på invincible-albumet?!
    Lite nyfiken! :) De e bra att man kan välja så de matchar inredningen menar jag...!

• nomina
    BooBoo skrev 2009-08-11 22:31:17 följande:
    min är grå? din då?Fan vad ni shoppar. Önskar jag oxo hade råd..
    min me grå/vit
    ja e ganska lugn med min shopping... blidde bara en MJ-docka

sparar pengar till en ny chihuahua!
    funderar på att skaffa en liten jackson :)

en uppfödare döpte sin kull strax efter han dog efter hans låtar :)
    de va en tik som inte hade fått namn på slutet, vet inte vad de blev ännu..!
  • nomina
    BooBoo skrev 2009-08-11 22:45:07 följande:
    Ingen aning om vad dom gör nu. Jag fick inte gå på 3T konsert heller  Jag var fan stor flicka då MJ kunde jue ha vart där med jue

Minns när jag stod i skivbutikern o blöddrade bland färgerna. Hade då inte råd att köpa nån skiva. Sen skicka jag efter den. Då kom den gråa..ooow! Har sett diin lille voffsing i ditt galleri. Really cute Coolt med MJ låtarna
    Ja på nätet kan man inte välja sådär skulle jag tro...!

Ja vet inte varför de blev den gråa, men de blev de iallafall... minns du vilka färger som fanns? Rosa o blå är ja säker på...men va de gul o grön oxå?
  • nomina
    Grönsiska skrev 2009-08-11 22:41:14 följande:
    Mitt är silverfärgat...varför har det olika färger?, jag har missat/glömt.
    varför vet jag inte, kanske säljknep! ;)
  • nomina

BTW ja min lusi är sötast i hela världen! dags för oss att sova....snart!

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson