Inlägg från: nomina |Visa alla inlägg
  • nomina

Vi som sörjer Michael Jackson

hi hi har du redan beställt från cdon eller väntade du på att bli överbjuden först?

då e vi två som e glada över tradera idag, men på olika vis! ;)

• nomina
    BooBoo skrev 2009-08-06 17:19:54 följande:
    Det var ingen bok Bröllopsalbum! Michaels.. haha! Kidding

Va bra

Grattis Jag var hemma hos en kompis pojkväns vän för några år sen. Och han hade en MJ docka. Oöppnad. Den ville jag sno med mig hem
    Jag hade frågat om jag fått köpa den för en 50-lapp eller så! :) hi hi

Denna docka va i obruten förpackning o jättefin, må den inte komma bort, skulle bara fattas de! :(
  • nomina
    BooBoo skrev 2009-08-06 20:24:40 följande:
    Ni som ska eller har köpt Miss Cast Away. How much?
    Jag har inte köpt den än, eftersom den utgått på alla dvd-butiker så får de nog bli en sån TNA-box. 179:- kostade boxen på cdon
    Dom verkar iallafall billigare än att köpa på tradera :)
  • nomina
    BooBoo skrev 2009-08-06 21:55:46 följande:
    Hur många filmer? Är MJ med i alla? Filmen kankse finns att hyra  Men då ska jag ha jäävligt tråkigt. Gillar INTE sånna där knasfilmer, haha
    Tyvärr inte alla MJ, de va sånna typiska college-snusk-filmer som ja kallar de! Inte min smak, men man kanske kan se dom en riktigt regnig o trist dag, eller varför inte ge bort dom! :)
    -Miss Cast away
    -Boat trip
    -Vegas baby
    -Long weekend
  • nomina

ska försöka sova snart... sista låten för ikväll blir little susie...

• nomina

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 20:39:09 följande:

jag tyckte det var dumt gjort av han ,kunde först inte fatta varför han gjorde så ,nu efter har jag förstått ,han var inte sitt vanliga jag under den tiden ,väldigt stresad och nervös vid intvjuer ,tyvärr var det något så att omdömet blev sämre ,vissa gånger när han kanske tagit mycket medcin , hörde hans egen förklaring "fansen vill ju se min son ,därför visade jag han för dem  " så enkelt svar ,men ändå tokigt ,vilket han inte själv förstod just då ,han har säkert förbannat sig själv för den händelsen många gånger efter det.Men saken är att alla kan någon gång göra handlingar som inte varit helt genom tänkta ,och är man då en super stjärna som alltid är på passad så kommer det någon gång sker ett misstag.Men denna händelse är den enda dåliga handling han någonsin har gjort ,i vart fall har jag inte upptäckte något .
    Håller med, det är en sak som jag haft lite svårt att acceptera att han faktiskt gjorde. Men som du skrev så är det nog inte så konstigt...

Det är ju så ofattbart svårt att sätta sig in i hans situation o hur han hade de!

Själv blir jag trött av att 2-3 personer måste stanna o titta på min "lilla gulliga hund" VARJE promenad vi e ute på! ha ha
    De bor nog ingen megastjärna inom mig! ;)

och tänk om man själv blev påkommen för varje misstag man gjort.
    Jag har råkat "gå på" låter kanske lite väl brutalt men min hund fick en liten känga från mig under en promenad, såklart inte meningen.
    Om jag hade varit megakändis o paparazzi fanns där så skulle rubrikerna inom kort gå i stil med "Sparkar sin hund, djurplågare" osv...
  • nomina

Vad tycker ni om denna sång? Tillägnad michaels barn... den gav mig tårar i ögonen... hans vackra barn, vackra michael... önskar och hoppas att barnen får fortsatt skydd utan deras pappa där...

• nomina

För att tillägga något som inte hör till diskussionen just nu.... michael pojkar lär bli sjuuuukt snygga när de växer upp!!! :D

• nomina

Oj vad ni har skrivit mycket! (som vanligt) har massor att gå igenom, får sätta mig sen o börja kika igenom... kanske finns massa mysiga länkar att titta på en lite mulen söndag som denna!
    Äntligen ledig, har varit jobb, hundpassning och 4årskalas hela helgen! :)

Fullt ös med andra ord, nämnde lite blygt för en av mina bröder o hans tjej att jag köpt en MJ-docka för 700:-
    Dom tyckte jag va galen! Men hans flickvän erkände snabbt att hon nog hade köpt en elvis-docka om de vore så! :)

Förresten, dendär MJ-bagen med 32-skivor i, finns den inte att köpa i sverige?
    Har bara hittat den på utländska sidor.. Förutom på tradera eller blocket typ då...
    Blir sugen på den när alla pratar om den! :)

• nomina

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 11:01:06 följande:

jag kom på ett namn i går  Till minne av MJ The king of pop  men i sorgetråd är nog nödvändigt  för att vi ska få har den i fred
    Låter som ett bra förslag!! *tumme upp*
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson