Inlägg från: nomina |Visa alla inlägg
  • nomina

Vi som sörjer Michael Jackson

"snart3barnsmamma" vilken otroligt vacker dikt! han va en sann konstnär, på många plan!

• nomina
    mona83 skrev 2009-08-04 02:06:27 följande:
    Vilken skiva finns Childhood med på?
    history-skivan har childhood där e även earth song med, men den finns oxå på blood on the dancefloor... ja, den finns säkert på fler album! :P
  • nomina
    BooBoo skrev 2009-08-04 09:27:09 följande:
    Tror jag ska sätta på lite Hanson nu
    ohh me likey! :)
    jag blev faktiskt tvungen att dra med en hansonskiva till jobbet idag...så nu har ja bjudit på allsång för hela vår kommun ungefär :D
  • nomina
    BooBoo skrev 2009-08-04 09:30:07 följande:
    Vänta nu.. childhood på Blood on the Dancefloor? Noooo! Däremot Earth song. Dock clubmixad.
    menade att childhood och earth song båda är med på historyalbumet men att earth song även är med på blood on the dancefloor :P
  • nomina
    Bevabus skrev 2009-08-04 19:08:18 följande:
    Ni kan se postern i mitt galleri nu, det blev ingen bra bild och den ser betydligt mörkare ut än vad den är på riktigt. Men jag gillar den Det fanns en annan poster där MJ hade en röd kavaj på sig, en av bilderna på honom som jag inte riktigt älskar...
    riktigt snygg bild på honom!!
  • nomina
    BooBoo skrev 2009-08-04 12:25:26 följande:
    M&MNu ligger breven i lådan Hoppas dom kommer fram nu AllieFMeeeee to Blev kär på nytt igår när jag kollade in deras hemsida. My my my. Vilken snygging Men jag kan inte hitta min Hansonskiva   Jag vill ju höra I will come to you på högsta
    du får lyssna på youtube sålänge :)
    jag skulle dock vilja att de spelade in middle of nowhere på nytt nu när alla har mogna röster! de sjunger grymt bra alla tre nu!
  • nomina

oj, e ja ensam här nu?
    sitter på trånar på tradera efter en sån michael jackson docka! åhh vill ha, har budat lite men dom lär bli svindyyyra! :(

• nomina

Jag har missat denna intervju, har försökt o hitta så sena intervjuer som möjligt, detta verkar va den.Eller någon som har något mer?!
    Älskar hans fotosession här!

• nomina

Ingen som orkade se på denna?
    I början är det filmat under hans sista fotografering. Intervjun börjar ungefär vid 2.45. Dock bara muntlig den.
    Intervjun va tog inte upp något av anklagelserna eller så utan hans musikaliska begåvning!

• nomina

Men han hade väl iallafall peruk där? De va något som jag aldrig kommit underfun med vad som hände med hans hår...
    saknar han sexiga lockar!!!
    hade dock inte tackat nej till honom som han var där heller! :D

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson