Inlägg från: nomina |Visa alla inlägg
  • nomina

Vi som sörjer Michael Jackson

Förresten, jag fick hem min MJ-docka idag! Grymt läcker!
    Nu står han o glänser i mitt vardagsrum :)

• nomina
    Brooke skrev 2009-08-10 20:44:47 följande:
    När Michael har frågat Paris, vad hon vill göra när hon blir stor så har hon sagt, "det du gör", då har michael frågat "vad gör jag då?"då har Paris sagt, "Dansar och sjunger" Så henne kommer vi troligtvis få se mer av när hon blir äldre. Hon har väl sagt tillochmed att hon vill hedra sin far och spela in en låt till honom.. Ingen annan som har Say say say som kan skicka på msn?
    tyvärr, kollat om den finns o köpa på iTunes? Där finns endel iallafall :)
  • nomina

oj va ni har skrivit tjejer! idag orkade jag faktiskt inte titta igenom allt! :)

har ni gjort många bra affärer?!
    nåt nytt på MJ-fronten?

jag är helt död i kroppen, håller på o lär mig en ny cykeltur på jobbet (brevbärare) springer i massa trappuppgångar....pust*

• nomina

Ja jag såg de! Minns att ja va lite småkär i han med rastaflätor... va de han som hette taj?
    Va tvungen o youtuba dom, men kände bara igen låten anything...! Creepy hur texter och melodier sitter som berget därinne i hjärnbalken nånstans!

Tänk om jag va lika bra på att lära mig annat också! :P

• nomina
    Brooke skrev 2009-08-11 21:14:40 följande:
    Jag har vunnit Miss Cast Away på Tradera :P Men på MJ fronten så har aftonbladet srkivit att dem har fastställt MJ's död. Men den är sekretessbelagt så vi får snällt vänta..
    Grattis! Du får återkomma med kritik när du sett den! :)
  • nomina
    BooBoo skrev 2009-08-11 21:11:14 följande:
    Yes Taj. Tyckte han var den söte och TJ den heta Men Why med MJ kan du inte ha missat jue..

Jag har hört den, men inte mycket. Säkert bara några gånger på mtv och rld eller va den tyska kanalen hette jag jämt såg på förr! :P
    Finns den med på någon skiva tro eller har den bara släppts som singel?
  • nomina
    BooBoo skrev 2009-08-11 21:17:59 följande:
    Jag vill oxo höra om filmen Cast away sen. Verkar pretty kass I must say
    Får tyvärr hålla med dig om de.... michael skulle varit med i en mer storslagen film som sagan om ringen! han skulle passa som alv!
  • nomina

3T e väl med på invincible albumet med? 2000watts!? den e iallafall gooo o dansa till! :D
    måste va de senaste jag hört från dom...har visserligen inte letat efter musik från dom heller! :)

• nomina
    BooBoo skrev 2009-08-11 21:26:26 följande:
    Det har jag ingen aning om du.. Har inte hlrt nåt från grababrna sen låten sex appeal..
    dom sjunger ju, 3´s back...
    måste kolla texten direkt nu bara för de ;)
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson