Inlägg från: nomina |Visa alla inlägg
  • nomina

Vi som sörjer Michael Jackson

BooBoo skrev 2009-08-03 22:09:45 följande:
    Så hette den ja Filmen är mkt bra. Fin och sorglig.Jag har bara första skivan med Hanson.  Hade några posters med dom. Men, så.. Hanson.. Håller dom på än? Har inte hört nåt sen.. sen.. Ja jag vet inte hur länge.. Hur länge har du vart MJfan?Nu är båda skivorna färdiga. Har kollat och dom funkar i dvdspelaren. Skickar imorrn
    Ja skulle gissa på att du har andra skivan "middle of nowhere."
    Deras allra första skiva va dom riktiga pluttisar o inte så kända då.
    Dom gjorde även covers på några jackson 5 låtar! :)

Hanson håller på ännu ja, men det va ett tag sen dom släppte ny musik. ca två år sen för att vara mer exakt. o nu har de ju gift sig o skaffat barn så de har väl haft fullt upp antar ja. men ja får fortfarande deras fanmejl så ja håller mig uppdaterad.
    förra året va de ute på en walk-turne. man gick promenader för den goda sakens skull.
    nu har dom något nytt projekt på gång som ja inte är så insatt i.

Men kolla in denna länk så får du se heeeta grabbar!
    www.hanson.net/site/sections/1

Första skivan jag köpte var blood on the dancefloor, o den släpptes 1997 (tvungen o kolla upp) så jag va runt 14. Såklart lyssnade man på de stora hitsen o gillade dom tidigare, men ja kan inte minnas att jag lyssnade på så mycket musik som jätteliten. Då va de mest mamma o pappas musik som fick duga, eller brödernas vilket bestod av hårdrock! :D

Minns att ja såg på MTV musicaward när michael va med där... va typ 1993-94 eller nåt sånt, duetten med britney är grym oxå!
  • nomina

nej history måste ju vara första albumet ja köpte... minns att jag blev förtrollad och förälskad av låten childhood när den spelades i "rädda willy"
    som även nu är min favoritlåt!

• nomina
    mona83 skrev 2009-08-03 22:29:11 följande:
    Har childhood varit med i rädda Willy? Vilken del?
    Skulle tro att de va första filmen, har för mig att det är när pojkens pappa träffar nån ny eller om dom skiljer sig o han rymmer hemifrån o går omkring. Så spelar om den. Annars måste de va nån annan film, men jag kan se de väldigt tydligt framför mig!
    Måste kanske köpa filmen o se om det stämmer :)
  • nomina
    BooBoo skrev 2009-08-03 22:36:14 följande:
    NominaMen ooow! Nu blir jag ju kär på nytt i Taylor Kan du rekomendera en bra låt som dom gjort nydligen? I wanna hear
    Åh jag älskar ju all deras musik! Svårt att säga bara en låt... från the walk albumet är watch over me underbar, the walk med, great divide...ja jag kan bara fortsätta! Lyssna lite på youtube, dom har bara blivit bättre!
  • nomina

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-03 22:48:38 följande:

denna fina vann jag på tradera ,tycker hon är jätte duktig www.tradera.com/Michael-Jackson-NIB-malning-a... sådan kostar 1100 om man beställer dem hos henne ,men hon lägger ut  på tradera ibland okså
    har du fått hem den ännu?
    jag har spanat in en annan tavla som e såå snygg! men de kanske får bli tills efter nästa lön...! :)
  • nomina
    BooBoo skrev 2009-08-03 22:51:42 följande:
    Ok! Danke Jag älskar fortfarande Yearbook , weird och I will come to you
    tell me where did he go? i wanna know, where did johnny go, it says picture unavaible right here...more then mad, it makes me mad... åh... får nog kanske byta ut MJ skivorna för en dag på jobbet mot lite old hanson! :)
  • nomina

Ja måste haft helt fel ang childhood i rädda willy. Will you be there är ju med på slutet. Men jag kan fortfarande se dendär scenen framför mig... måste forska lite i detta! :) Men nu är det hög tid att försöka sova lite... en näve smärtstillande först... :S

• nomina

ja lånade en bok för ett tag sen... men guud ja höll på o dö av negativa ord mot michael så ja pallade inte läsa första kapitlet!
    Kanske ger de ett försök till lite senare, men just då pallade ja inte läsa o höra massa elaka ord om honom....
    Skriven av Bob Jones

Jag rekomenderar den INTE iallafall!

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson