-
inte ja heller... :(mona83 skrev 2009-08-04 22:49:28 följande:Meh jag kan inte se -
nu måste jag försöka sova lite... åter igen knapra smärtstillande o hoppas på att jag slipper hoppa på ett ben imorron!
gonatt ni fina människor här!
jag tror att Ni gör mig ännu mer beroende av att skriva här, tycker alla är så trevliga här på denna tråd! :)
Lots and lots of love! -
Förresten, ni som grubblar över Michael Jacksons texter så har jag svar på iallafall EN!
Denna låt Speechless skrev han till mig...! Jo de e sant! (i mina drömmars land iallafall)
hi hi hi
Förlåt, bäst att jag kryper ner i gosebädden o drömmer mig bort... men detta är just nu låten som spelas mest... den är som olja för själen... -
vitilao är väl "bara" hudsjukdom? Men det är klart, hårsäckar kanske också påverkas av de...MissLilo skrev 2009-08-04 23:46:58 följande:nu orkar jag inte läsa ikapp 1 veckas läsning..to much! över 100 sidor...Men om man har lupus, och vitilao...kommer inte ihåg vilkn kan man få håravfall fläckviss. och an var ju bara flitn delvis enligt tidningar iaf...
Får läsa i läkarboken lite om de!
Hur som helst så saknade jag ändå hans vackra lockar! :) -
För några veckor sen ja, men han skrev den ju till mig långt innan skivan släpptes! :) tihiAllieF skrev 2009-08-04 23:40:04 följande:Haha, för några veckor sedan gjorde jag klart för alla att låten faktiskt är tillängnad MIG. Så kom inte här och försök luras. ;) -
nu kom tårarna tillbaka... så vackert! we cry out... :,(AllieF skrev 2009-08-05 13:28:34 följande:Läs och lyssna sedan på låten i videon efter texten.forum.mjdreams.net/viewthread.php -
alltså, sen jag hörde att dom "bråkade" om vilket bolag som skulle få rätten att sälja filmen så har jag bara väntat på att den ska släppas!snart3barnsmamma skrev 2009-08-05 16:08:55 följande:vet in vad jag ska tycka om detta, bra eller dåligt?www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.166196...
det förvånar mig inte att man försöker mala ut så mycket pengar som möjligt,
de kan iallafall inte skada michael nu.
men pengarna skulle hans barn, iallafall de mesta! -
Rååsa Smurfen skrev 2009-08-05 19:53:10 följande:
i lagom skala är det bra tycker jag ,skulle vilja har ett gosedjur som docka eller liten kudde med fin bild som spelar nån av hans underbara ballader man kan ligga och gosa med när man är ledsen ,och ja är är tokig i gosedjur ,vi har hela sängen full och jag skyller på att det är barnensett gosedjur med inbyggd speldosa för små barn vill jag ha!! (jag älskar speldosor)
som självklart spelade en MJsång i inslumrande mjuk ton! vilken bra idé va!?! :) -
Rååsa smurfen: E de du som säljer massa MJ-prylar på tradera?
Tänkte att de väl ändå inte kan vara en slump! :)
Har hittat lite som kanske provar o buda på. Tyvärr har jag inga barn, men om jag hade så skulle jag köpt kläder oxå! Så himla söta barnkläder -
För er som jättegärna vill ha miss cast away så finns den ju i en samlingsbox har jag sett!
Boxen kostar 119:- eller nåt sånt... (vet ej billigaste just för stunden)
Den verkar inte ha utgått, visserligen får man fler filmer, men man kan ju sälja eller ge bort dom om man inte vill ha dom.
Verkade inte va en sådär jättebra film, men vill ändå se den om han är med!
Aldrig hört talas om denna film tidigare! :)