-
bakom huvudet där menar du? svååårt att tyda iallafall! :PBooBoo skrev 2009-08-02 21:28:55 följande:hahahaha Har sett ett kortare tuggumiklipp med MJ.Vart det en käpp jag såg btw.. ca 0.54 -
ja tycker däremot att de ser ut som de e en svart lupp till höger om michael hela tiden.. som om någon som sitter där som dom inte får visa...skulle va kul o veta vem! :)
-
ja där ja! såg ut som de skulle kunna va en käpp ja... en kort sådan... om den vore lång så skulle den stå högre upp hela tiden, o om han hade fällt den under sätet så skulle den inte fallit åt sidan!
-
paraply låter ännu vettigare! o svart va de dessutom, tänkte att han kanske skulle ha en käpp i ett nummer! :)
-
nej, de handlar nog snarare om rättigheter och lagar osv... tyvärr så verkar inte sådana lagar exictera när det handlar om kända personer...Brooke skrev 2009-08-02 21:45:14 följande:Dem vill väl inte visa vem som sitter där, och det är en svart lupp. Som skyddar dem.. -
Vill inte dra ner stämningen, men hittade klippet som skulle påminna mig om hur allt ligger till... för ju mer jag lyssnar o läser om honom nu så känns det som om han inte alls är död...
Under hela minnescermonin så satt jag liksom och bara väntade på att han skulle entra scenen... men när denna scen inträffade exploderade tårarna och jag förstod att han aldrig skulle stå på en scen igen.
Så förlåt igen men ibland måste man bearbeta lite konstiga känslor man har, och här finns det kanske endel förstående personer iallafall!
Vad är en Jackson-sång utan hans röst?!?! :,( -
ja har inte köpt den än, men på cdon kostar den iallafall 79:- ett kap enligt mig! :)
-
jaBrooke skrev 2009-08-03 19:43:46 följande:Är det någon som kommer ihåg om kistan står kvar när Paris pratar? Det är den va? -
Kanske lite fel forum att få upp en sån debatt på! ;)Brooke skrev 2009-08-03 20:25:46 följande:Okej tre frågor till er. Och hoppa inte på mig nu! Den största stjärnan på jorden eller en artist som fullkomligt spårat ur.En kärleksfull pappa eller en drogberoende föredetting. Wacko Jacko eller Kungen av pop. Jag väljer, Den största stjärnan på jorden, En kärleksfull pappa, och KUNGEN AV POP! Vilka väljer du??
Väljer självklart samma som du! -
Rååsa Smurfen skrev 2009-08-03 20:43:05 följande:
om du ska få verklighets förankrat svar så starta en ny tråd och jag lovar du kommer att få många negativa svar tyvärr .jag har haft lite diskutioner med olik tänkande i andra trådar tex dömmer många han skyldig för övergrepp mot barn bara pågrund av de tror att är man så känd som Michael så kan man inte få en rättvis dom av rättsväsendet och de har alltså då inte tagit del av varse rättgången eller vittnes mål utan har bara dragit den slutsatsen och eftrsom de inte är ensamma om det så tycker de att det är sanningen ...så om 1000 stycken tycker på ett sätt så är det så ,för de andra säger så ..Precis! En bekant till mig på facebook skrev på dagen då han dog "varför sörja världens största peddo"
Jag tog upp diskussion och förklarade, men det är samtidigt så att dom som har bestämt sig för att gå i de tankebanorna kommer knappast gå ur den heller...
jag blir ledsen, arg och frustrerad när ja pratar me sånna folk så jag orkar knappt ta diskussionen, men nu kommer den ju på tal ganska ofta eftersom han skrivs om ganska ofta... *suck o morr* :P