Inlägg från: nomina |Visa alla inlägg
  • nomina

Vi som sörjer Michael Jackson

hittade precis asgrymma designsolglasögon -M J- såklart på tradera!
    1000 spänn va utropspriset! Om ja plötsligt blir rik måste jag köpa! :)

Blir lite nyfiken, vad har ni för knasiga/roliga prylar med MJ?
    Vore ju guld att ha en MJ-docka dessutom! Fattar inte varför ja aldrig fick en som liten.... :(

• nomina
    Längtan efter dig skrev 2009-08-03 21:22:34 följande:
    Wow, länk tack
    Här e länken till bågarna! Dregla...de va dessutom styrka i dom så dom hade kanske varit jobbiga att ha på sig + att man skulle va rädd om dom, men varför inte ha dom på ett bröllop! :D
  • nomina
    Längtan efter dig skrev 2009-08-03 21:26:45 följande:
    Visserligen snyggt målad jacka, men ansiktet är lite off Skulle inte betala 6000 spänn för den!
    Brorsans flickvän är ett galet elvisfan o har köpt en liknande tpy jättetavla med honom som kostade runt nåt sånt...
    Ja skulle vilja ha en på michael, men just denna tavla va inte den grymmaste bilden precis. Inte om man ska betala 6000
  • nomina
    BooBoo skrev 2009-08-03 21:34:07 följande:
    Har du nåt kul med MJ?
    Nej inga speciella idolsamlarprylar sådär... "bara" musiken! :)

När jag va yngre så hade jag en annan grupp som låg snäppet över jackson, hanson!
    Med dom har jag däremot kartonger av saker, kläder o massa bröte kvar på vinden.
    Har möjligen några MJ-pins....o ett halvt neverland hemma iallafall... älskar nämligen peter pan, och framförallt älvor! :)
  • nomina

och ett par dvd-filmer men inga sånna "galna" saker.
    om man vill, så kan man ju få i princip ALLT med sina idoler fastklistrade! :D

• nomina
    BooBoo skrev 2009-08-03 21:55:34 följande:
    Peter Pan är grym. Har du sett den där filmen med Johnny Depp och Kate Winslet där Depp spelar han som skriver Peter Pan pjäsen? Jag hade en MJ kalender. Den måste jag leta reda på.Ja Hanson ja, haha! Hade en liten crush på Taylor   Älskar fortfarande Mmmbop
    Finding neverland ja! Den har ja hemma...gråter tårar i floder..
    jag har ett väldigt bra sagoband som nationalteatern har gjort (peter pan), lyssnade på de jämt som liten och lyssnar på de än idag när jag har svårt att somna.
    Det har en lugnande effekt på mig...!

Ja, jag må ha många Michael Jackson skivor, men med Hanson har jag varenda singel o skiva, film o utklipp som exicterar tror ja! ha ha de låg iallafall på den nivån o jag följer dom fortfarande!
    Dom är liksom MJ var, väldigt kärleksfulla och givmilda för de svaga, det värmer mitt hjärta!
  • nomina
    mona83 skrev 2009-08-03 22:01:01 följande:
    Om jag får en pojvän nångånmg ska jag säga åt honom att se ut som MJ
    ha ha ha ha
    let me know if he has a twinbrother then dear! :)
  • nomina

du e inte ensam mona!
    men vi hittar nog vår MJ nånstans... annars kan ja nöja mig med typ justin timberlake med....! mmmmm :D

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson