Inlägg från: nomina |Visa alla inlägg
  • nomina

Vi som sörjer Michael Jackson

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 11:26:06 följande:

nej har bara sett den där och på tradera www.dvdsetshop.com/Search.aspx till och med levererar den direkt till din dörr  
    Oj oj oj, sån lyxig sevice alltså! Har du köpt den där? Tar de lång tid från de att man har beställt och betalat den tills den kommer?
    Får nog bli vid nästa löning tror ja... den kostade runt 800:- va?
  • nomina

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 11:27:14 följande:

I dag når vi nog 10.000 inlägg
    I think so to!! :)
  • nomina
    Brooke skrev 2009-08-09 12:14:38 följande:
    joo han gjorde ju det :/ Kan dem inte ta ett Faderskapstest så vi får veta sanningen? Vore inte det dä bästa.. ?
    För vems bästa? Alla nyfikna runtomkring skulle jag säga... barnen har växt upp med michael som sin pappa, jag tror att dom mår bäst om att dom får fortsätta ha han som sin pappa.
    Om de däremot i framtiden vill klura på dedär med sin biologiska pappa eller inte, så kan de göra det då. Men de ska vara upp till dom.
    Jag tror att det kan göra mer skada än nytta för dom att hålla på med massa tester.

Varenda gubbe kan ju påstå sig vara far till dessa barn...
  • nomina
    Brooke skrev 2009-08-09 13:40:27 följande:
    det är lungt. och man kan diskutera med mig, men då får man räkna med att jag kan uttrycka mig fel..
    hi hi de e största nackdelen med internet! man skriver en sak och tänker hur man vill få till klangen i huvet liksom.
    Men för den andra som läser det kan den tolka det på ett helt annat sätt.
    Tack o lov för att det finns smileys! :)
  • nomina

Åhh Heath e sååå snygg!! Ännu en bågåvad själ som somnade in på tok för tidigt... :(

• nomina
    BooBoo skrev 2009-08-09 21:02:47 följande:
    Jag gillar han i filmen: 10 orsaker att hata dig och brokback mountain. Se den om ni inte gjort de
    De va nog i 10 orsaker att hata dig som jag blev lite småkär i honom! Han e såå fin i filmen, sjuger o dansar! åhh mums

han dog på ett hotellrum av mediciner eller överdos av nåt slag va?

tror aldrig jag kom underfun med hur han dog....skriverier där med... *suck*
  • nomina
    Brooke skrev 2009-08-09 21:13:47 följande:
    nej nej och åter nej! Han dog i sitt hem.Den 22 januari 2008 hittades Ledger död i sin lägenhet. Han dog av en ödesdiger blandning av sömntabletter, ångestdämpande medicin och smärtstillande, men läkarna fastslår att döden var oavsiktlig
    ahh ok, minns att mary-kate olsen umgicks endel med honom... har ibland "väntat" på att hon också ska kollapsa, men hon verkar återhämta sig iallafall!
  • nomina

Innan dom ringde ambulansen? Låter knepigt, men å andra sidan så kanske personen som fann honom blev chockad o ringde henne för att be om råd.

Dejtade dom någonsin eller va de bara spekulationer?!

• nomina
    kardemummakrydda skrev 2009-08-10 18:32:55 följande:
    Tror även ni att MJ:s barn kommer bli popstjärnor? Dem borde ärvt talangen från sin far.
    Dom verkade ju sen dom var små ha intresse för det iallafall!
    Dom har nog blivit ganska inspirerade av sin far och jag förstår om dom vill gå i hans fotspår.
    Kanske inte alla, men någon av dom kommer nog bli popartist!
    Jag är säker på att vi kommer få se iallafall två av dom i rampljuset i framtiden, även om det inte är på pop/musikscenen!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson