Inlägg från: nomina |Visa alla inlägg
  • nomina

Vi som sörjer Michael Jackson

sorry, discshop hade slut i lager.. men enligt cdon ska den finnas. dock 179:- men ändå billigare!

• nomina
    mona83 skrev 2009-08-05 22:25:34 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-05 22:20:07 följande:
    Skulle ha gått ner till hamnen idag jag och barnen med mamma men vart att jag och Tobias fick vända och gå hem för han skrek hela tiden.Är den årliga augusti festen här i stan, börjar på fredagen och sluta på söndagen. Marcoolio hade spelat när mamma var på stan med Leah så dom hade lyssnat lite, men Leah tyckte inte han var bra alls. Verkar bara vara Mj som duger. För det verkar hon gilla. Är hon lessen och svårtröstad så är det bara att köra igång nån av låtarna på mobilen så blir hon glad igen
    Hon har smak den lilla då ju! :)
  • nomina

Oj då, men det är bara att söka på T´N´A eller miss cast away så kommer boxen upp bland filmerna!

• nomina
    mona83 skrev 2009-08-05 22:38:20 följande:
    Hur ändrar man på cdon?
    tar bort sånt som man inte vill ha menar du? man trycker bara på krysset där de står vad man har valt i sin varukorg
  • nomina
    BooBoo skrev 2009-08-05 22:47:14 följande:
    Denna har jag velat fram o tillbaks på..
    de trista e ju att den bara kan ses på region 1... men den kanske släpps i fler regioner.. eller så får ja köpa en bättre dvd! :P
  • nomina
    mona83 skrev 2009-08-05 22:58:42 följande:
    Region 1?
    Region 1 innebär att den bara kan ses i usa som hör till region 1
    europa hör till region 2 om jag inte minns fel nu.

på vissa dvd-spelare kan man tydligen ställa in för olika regioner.
    de e verkligen skitdumt!

jag beställde från swedisc för ett tag sen o tyckte jag hade gjort ett riktigt kap!
    tills ja fick hem den o de stod att min dvd inte täcker upp för denna region eller nåt sånt dumt.
  • nomina

Jag har vunnit en MJ-docka på tradera idag!!! Är riktigt j***a nöjd om jag får säga det själv!! :D

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson