• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Bakom scenen på This is It touren. Väljer ut dansare. M är med två gånger i 2 sek sen i slutet då dansarna får träffa M .. Lille mannen då

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-06-28 20:12:36 följande:

Bakom scenen på This is It touren. Väljer ut dansare. M är med två gånger i 2 sek sen i slutet då dansarna får träffa M .. Lille mannen då
    tyvärr så blev det ju inte av
  • KikiBoo

Han är så OTROLIGT fin här. Alltid älskat hans leende.
    Kul o se han bakom kullisserna

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • guild
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-28 20:03:00 följande:
    usch...jag sitter och gråter igen, den är så vacker den sången
    visst är den...raderna;

Have you seen my Childhood?
    I'm searching for that wonder in my youth
    Like pirates in adventurous dreams,
    Of conquest and kings on the throne...

Before you judge me, try hard to love me,
    Look within your heart then ask,
    Have you seen my Childhood?

ryyyyser! Han har verkligen inte haft ett lätt liv, och dessutom bli dömd för den ena eller det andra. Hoppas han får upprättelse nu och att folk tänker om, jagad som han var!
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • beadis
    guild skrev 2009-06-28 20:24:08 följande:
    visst är den...raderna; Have you seen my Childhood? I'm searching for that wonder in my youth Like pirates in adventurous dreams, Of conquest and kings on the throne... Before you judge me, try hard to love me, Look within your heart then ask, Have you seen my Childhood? ryyyyser! Han har verkligen inte haft ett lätt liv, och dessutom bli dömd för den ena eller det andra. Hoppas han får upprättelse nu och att folk tänker om, jagad som han var!
    Ja, man kan ju inte annat än hoppas...
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-28 19:49:28 följande:
    jag trodde du hade tittat på den

Tack snälla du, du gjorde min kväll till ett ljus.
    Tack! Jag skrattade verkligen mycket speciellt i andra parten då han skulle göra om en scen då han sa "but i hate tours" eller nått sa han. Det va roligt och se han utan tröja, dock fick vi inte se framsidan utan bara ryggen.

Äre någon som vet varför han ibland hade en vante på sig?
    Och denna hatt varöfr den? Vare för att skydda ansiktet mot solen?
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-28 20:31:32 följande:

Tack snälla du, du gjorde min kväll till ett ljus. Tack! Jag skrattade verkligen mycket speciellt i andra parten då han skulle göra om en scen då han sa "but i hate tours" eller nått sa han. Det va roligt och se han utan tröja, dock fick vi inte se framsidan utan bara ryggen. Äre någon som vet varför han ibland hade en vante på sig? Och denna hatt varöfr den? Vare för att skydda ansiktet mot solen?
    Varsågod

Visst är det underbart att se dessa klipp på honom, fast det blir nästan jobbigare när man "vaknar" upp och inser att han faktiskt är DÖD
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson