• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Han e så söt  0.44 när han säger sorry

Denna låt spelade jag, sambon och ett gäng in julen-06. Vi hade byggt en studio. Jag körade, hihi. Slutet på låten så stod alla och sjöng för kung o fosterland. Vilken stämning det var

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

oj.. nu ljög jag. Det var Heal the world jag var med o gjorde. We are the world gjorde sambon

• Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-28 20:35:48 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-28 20:31:32 följande:
    Varsågod Visst är det underbart att se dessa klipp på honom, fast det blir nästan jobbigare när man "vaknar" upp och inser att han faktiskt är DÖD
    Yes, jag drömde om honom i morse typ, och det var så UNDERBART.. Han visste min födelsedag och sjöng lite sånger för mig, han sjöng You are not alone. Och så dansa vi "tryckare" och hade jätte kul =) OCH jag tror jag såg honom i fredags eftermiddag av en slump som "ande" i mitt vardagsrum.
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-28 21:08:42 följande:

Yes, jag drömde om honom i morse typ, och det var så UNDERBART.. Han visste min födelsedag och sjöng lite sånger för mig, han sjöng You are not alone. Och så dansa vi "tryckare" och hade jätte kul =) OCH jag tror jag såg honom i fredags eftermiddag av en slump som "ande" i mitt vardagsrum.
  • Bevabus

Som sagt....det är ett roligt inslag i videoklippen.......

Sandra Örebro skrev 2009-06-28 19:43:00 följande:

Ja och hur du vet att de gjorde de?
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-28 20:46:16 följande:

e så söt  0.44 när han säger sorryDenna låt spelade jag, sambon och ett gäng in julen-06. Vi hade byggt en studio. Jag körade, hihi. Slutet på låten så stod alla och sjöng för kung o fosterland. Vilken stämning det var
    Haha va söt han va när han sa Sorry :P fast jag skulle vilja se hans ögon när han sa så :P
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-28 20:45:32 följande:
    Det är ngn som gör narr av oss www.familjeliv.se/Forum-5-97/m45157011.html
    Mm troligtvis så är det mej dem gör narr av :'(
    Hon som gjort den säger att det är fler som säger likadant att han har kommit till dem och sådär :/
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-06-28 21:10:26 följande:
    Som sagt....det är ett roligt inslag i videoklippen.......Sandra Örebro skrev 2009-06-28 19:43:00 följande:
    Ja verkligen satt och skratta genom hela typ :P
  • KikiBoo

Ingen här har väl missat när de 1500 filipinska fångarna gör Thriller va?

Sitter just nu o mumsar strios o kollar på Michael Jackson Private home movie

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson