• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    Eisa skrev 2009-07-04 22:28:21 följande:
    Fast enligt källor så hade ju MJ en hemlig flickvän...
    Jo han hade det. Men frågan är om vi någonsin kommer få reda på vem hon är?
  • Eisa

Har ni sett hans självporträtt från 1995`? Han var ju sjukt bra på att rita. Värsta konstnären. Porträttet föreställer en liten rädd mörk pojke uppkrupen i ett hörn med en mikrofon hängandes i ena handen.

• Bevabus

Aa men han hade många människor runt sig som han älskade o kunde umgås med. Vi pratar mera om att han var ensam inombords. Ingen hade levt ett likadant liv som honom så ingen kunde någonsin förstå honom till 100%.

Eisa skrev 2009-07-04 22:28:21 följande:
    Fast enligt källor så hade ju MJ en hemlig flickvän...
  • Brooke
    Eisa skrev 2009-07-04 22:25:49 följande:
    Ja, de måste ha inspirerats av varann.
    Ja nånting måste de ha gjort :O Men tkr Janet är lite lik dem oxå.. Inte så extremt men näst intill
  • Bevabus

Det var en intervju med hela familjen Jackson i den senaste dokumentären som gick där man fick se henne, om du söker på google så kommer det säkert upp nån bild

Sandra Örebro skrev 2009-07-04 22:28:21 följande:

Hur såg hon ut innan??
  • guild
    Eisa skrev 2009-07-04 22:29:28 följande:
    Har ni sett hans självporträtt från 1995`? Han var ju sjukt bra på att rita. Värsta konstnären. Porträttet föreställer en liten rädd mörk pojke uppkrupen i ett hörn med en mikrofon hängandes i ena handen.
    usch, vad hemskt...!
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Eisa
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 22:28:42 följande:
    Jo han hade det. Men frågan är om vi någonsin kommer få reda på vem hon är?
    OM han hade det så förändrar det typ hela min bild av honom. Här har jag trott att han saknat sexliv, och så kanske han i själva verket hade missionären fred- och lördkväll som alla andra?
  • Bevabus

Har du nån länk du kan skicka? Jag vill gärna se

Eisa skrev 2009-07-04 22:29:28 följande:
  • Eisa
    Bevabus skrev 2009-07-04 22:29:37 följande:
    Aa men han hade många människor runt sig som han älskade o kunde umgås med. Vi pratar mera om att han var ensam inombords. Ingen hade levt ett likadant liv som honom så ingen kunde någonsin förstå honom till 100%.
    Ja det stämmer nog. Han sa ju ofta att ingen förstod honom.
  • Eisa
    Bevabus skrev 2009-07-04 22:30:39 följande:
    Har du nån länk du kan skicka? Jag vill gärna se
    ska försöka hitta
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson