• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • xxmeyaxx

Länka till tråden, tack.

« Feel the magic of Meya »
  • xxmeyaxx

hittade den.

• Trollet Ludenben

Den andra tråden är så löjligt sjuk... vara överlycklig över att någon dött. Normalt....

• Petra med små

Trollet Ludenben skrev 2009-07-08 10:02:48 följande:

Den andra tråden är så löjligt sjuk... vara överlycklig över att någon dött. Normalt....
    fast är man inte intellektuellt funktionshindrad om man saknar empati? om man inte kan se annat än ur sitt eget perspektiv?.....jo det är man väl?. Det betyder att de inte kan hjälpa att de känner så och att det är totalt onödigt att ens argumentera emot.

för att hedra en stor stjärna så bör man kanske bara ignorera idioter och fortsätta ge dyrbar tid åt det som verkligen betyder något.....

fakta är att vi som sörjer har nästan 3 700 inlägg och de som inte sörjer har knappt...??.... 200....det säger väl en del
  • xxmeyaxx

Kommer aldrig förstå hur man kan håna stunden då ett barn förlorat sin förälder.

• beadis
    Småkottarna skrev 2009-07-08 09:50:20 följande:
    Jag tycker att det skulle kännas helt rätt att han begravs på Neverland. Visst, efter enklagelserna försvann nog den lilla biten älskad han hade känt sig innan, och han mådde dåligt och Neverland kom att betyda något annat för honom än han menat från början. Men, hade MJ sett hur älskad han är, och vad han betyder för miljontals människor världen över, tror jag att han hade velat begravas där. Nu kommer han aldrig få veta.....
    Ja Neverland VAR Michael
  • Småkottarna
    Från aftonbladet:

Och framför artisterna och vännerna och syskonen och barnen stod Michael Jacksons kista, det som borde ha varit avskedets absoluta mittpunkt.

Men blickarna riktade sig i stället mot bildskärmen där olika porträtt av en evigt ung och leende och vital poplegend passerade förbi.

Kistan fick stå kvar i skuggan.

Ensam och övergiven.
  • beadis
    m0e skrev 2009-07-08 09:54:01 följande:
    Petra med små skrev 2009-07-08 09:50:32 följande: Antar att du menar samma tråd som jag också är inne i. Jag fattar det inte heller. Man måste inte sörja, man måste inte gilla varken honom eller hans musik men att gotta sig över en annan människas död? Nä, det kan jag inte förstå. Antar att de inte skulle tycka det var lika kul om det var vi som satt och skämtade och fällde elaka kommentarer om deras nyligen bortgågna mamma, pappa, bror, syster eller barn.
    Så tycker jag oxå, man behöver inte sörja, inte fälla en enda tår, inte titta på cermonier, inte gilla hans musik el dans, MEN jag tycker att man SKA visa respekt för de som sörjer, folk som är hans familj eller andra som inte kände honom...
  • Trollet Ludenben
    Petra med små skrev 2009-07-08 10:07:26 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-08 10:02:48 följande: fast är man inte intellektuellt funktionshindrad om man saknar empati? om man inte kan se annat än ur sitt eget perspektiv?.....jo det är man väl?. Det betyder att de inte kan hjälpa att de känner så och att det är totalt onödigt att ens argumentera emot. för att hedra en stor stjärna så bör man kanske bara ignorera idioter och fortsätta ge dyrbar tid åt det som verkligen betyder något..... fakta är att vi som sörjer har nästan 3 700 inlägg och de som inte sörjer har knappt...??.... 200....det säger väl en del
    ha, du har så rätt. Och jo, det är nåt fel om man inte kan känna empati. Och denna tråden har ju fler inlägg så ja, det säger allt.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson