• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Cermonin va mkt fin igår. Skönt att det inte blev nå jippo och glaskista.
    Mina ögon.. Fan! Still can't belive he's gone
    Alla som höll tal.. Dottern. Starkt!!

Filmen var oxo bra. Han som spela Michael var GRYM.
    Dangerous touren har jag sett, har hemma, men tittade iaf. Kom i säng seeeeent.
    Not for Sale hade jag sett föut. Sket i den..

Krånglade ljudet för er på MTV på dagen?

Ska väl ta och läsa ikapp tråden sen

• droppen 1

töntigt att dom skriver att familjen tvingade henne hålla tal i rampljuset.
    Jag antar att hon ville det, annars skulle hon nog inte gjort det, tror inte hon kommer få traumatiska problem av detta alls!
    snarare må bra över det i framtiden.

semester
  • Petra med små

droppen 1 skrev 2009-07-08 10:49:46 följande:

jag tycker minnes sermonin var vacker!även i kyrkan så har vi saker som gör att vi tittar åt andra håll,tycker dom gjorde det bra, så bra dom kunde.
    de kunde ju inte hitta en kista som var mer han iaf

sermonin var väldigt fin. men tycker att det vore på sin plats att hans mor eller far sa något....

sen tycker jag att det var lite trist att inte janet kom med något....det hade varit väldigt fint om syskonen (allihop) sjöng något, det hade mj gillat
  • Petra med små

droppen 1 skrev 2009-07-08 10:54:03 följande:

töntigt att dom skriver att familjen tvingade henne hålla tal i rampljuset.Jag antar att hon ville det, annars skulle hon nog inte gjort det, tror inte hon kommer få traumatiska problem av detta alls!snarare må bra över det i framtiden.
    alltså, vad jag såg så var inte hennes tal planerat....helt spontant ville paris säga något......såg helt frivilligt och oväntat ut.
  • hellohanna

Petra med små skrev 2009-07-08 10:55:53 följande:

droppen 1 skrev 2009-07-08 10:54:03 följande:
    alltså, vad jag såg så var inte hennes tal planerat....helt spontant ville paris säga något......såg helt frivilligt och oväntat ut.
    Jag tyckte det såg lite fejk ut. Jag tycker verkligen att det är hemskt synd om hans familj och hans barn, i första hand barnen. Jag tror att MJ var en fantastisk pappa till sina barn, kanske ingen jag själv valt som far till mina barn, men ändå fantastisk.
    Jag håller mig ganska neutral i sörjandefrågan, varken bu eller bä, men fick några tårar i ögat under ceremonin ändå
  • Småkottarna

Åh nej!! Jag missade An American Dream! Vet någon om man kan se den någonstans?

• Petra med små
    hellohanna skrev 2009-07-08 11:00:12 följande:
    Petra med små skrev 2009-07-08 10:55:53 följande:
    Jag tyckte det såg lite fejk ut. Jag tycker verkligen att det är hemskt synd om hans familj och hans barn, i första hand barnen. Jag tror att MJ var en fantastisk pappa till sina barn, kanske ingen jag själv valt som far till mina barn, men ändå fantastisk.Jag håller mig ganska neutral i sörjandefrågan, varken bu eller bä, men fick några tårar i ögat under ceremonin ändå
    ok.

jag läste i tidningen att mjs barn såg när pappan dog men att de trodde att han skojade och skulle närsomhelst hoppa upp igen...... undrar hur han brukar skoja i vanliga fall .
  • KikiBoo

Nån kväll ska jag o min son se Moonwalker
    Thriller o Ghost älskar han. Han gillar monster

Han tittar helt faccinerat på hans videosar som jag har. Han försökte t om på sig ett MJmove

Marlons tal gillade jag.
    Det var power i andra prästens tal. Jeez!
    Brooke..

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson