• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • xxmeyaxx
    Petra med små skrev 2009-07-08 10:07:26 följande:
    fakta är att vi som sörjer har nästan 3 700 inlägg och de som inte sörjer har knappt...??.... 200....det säger väl en del
    word!  ^^
    « Feel the magic of Meya »
  • m0e

Åh jag bara älskar att alla 'hatare' oavsett om det är i den tråden eller i någon annan alltid är anonyma!

• Stargirl

Jag pratade just med min kusin, vi såg honom live på stockholms stadion på Dangerous turnen. Är så glad att jag faktiskt såg honom live.

*~Två blåbär och ett lingon~*
  • beadis

Jag har tagit bort den tråden från "favoriter"....orkar inte bry mig om dessa typer...gör ni det med...de har startat tråden BARA för att provocera och inget annat

• Petra med små

Trollet Ludenben skrev 2009-07-08 10:26:10 följande:

ha, du har så rätt. Och jo, det är nåt fel om man inte kan känna empati. Och denna tråden har ju fler inlägg så ja, det säger allt.
    jag kan säga att de inte är värda mer av min dyrbara tid iaf . Faktum är att jag tror att de gör allt för att reta upp oss så de har något att göra nu när de sitter rastlösa på jobbet . Förstå vad trögt den där tråden lär gå om inte vi är där och alla jackson-skämt är slut.....sen då?. vårat ämne är odödligt, vi kan prata i evigheter.....för trots allt, han var ett geni .

Har ni tänkt på att de flesta genier var lite märkliga?, pablo picasso, salvador dali......einstein mfl
  • Stargirl
    Petra med små skrev 2009-07-08 10:30:31 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-08 10:26:10 följande: jag kan säga att de inte är värda mer av min dyrbara tid iaf . Faktum är att jag tror att de gör allt för att reta upp oss så de har något att göra nu när de sitter rastlösa på jobbet . Förstå vad trögt den där tråden lär gå om inte vi är där och alla jackson-skämt är slut.....sen då?. vårat ämne är odödligt, vi kan prata i evigheter.....för trots allt, han var ett geni . Har ni tänkt på att de flesta genier var lite märkliga?, pablo picasso, salvador dali......einstein mfl
    Tänker inte ens läsa i den tråden. Kan just tänka mig vilka inlägg som skrivs
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • beadis
    Stargirl skrev 2009-07-08 10:31:41 följande:
    Tänker inte ens läsa i den tråden. Kan just tänka mig vilka inlägg som skrivs
    äsch vem bryr sig om vad de skriver där, låt de vara

Vi älskar MJ...och hans musik, han gjorde SÅ mkt gottför denna värld!
  • Zmoothie

Jag tycker inte vi ska bry oss om "den andra tråden", så länge de håller sig till sitt och inte kommer här med sina "skämt" så låt dem hållas. De förstår inte oss, och det behöver de inte göra heller. Visst kan man förvänta sig lite respekt över någon som dött, men det är deras förlust om de inte har förmågan... Att gå in i deras tråd är bara provocerande (för båda sidor) och fungerar nig snarare som vatten på deras kvarn än något annat.

Jag tänkte på MJ så fort jag vaknade, jag också. Sover alltid som en stock, men han har rört sig i drömmarna. Tänkte på när jag egentligen fick upp ögonen för honom, det måste börjat i samband med Dangerous någon gång i början av 90-talet, tror jag. Kommer ihåg hur jag var hemma hos en kompis och hörde Black or White, kunde inte sitta still alls från första tonen.
    Såg HIStory-konserten på Ullevi -97, vilken upplevelse! Är sååå glad att jag fått se honom live, det var helt fantastiskt. Synd att den turnen/konserten inte finns på DVD, jag hade gärna upplevt det igen via TVn.

Is it bad that what she just said makes perfect sense to me?
  • droppen 1
    Petra med små skrev 2009-07-08 10:07:26 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-08 10:02:48 följande: fast är man inte intellektuellt funktionshindrad om man saknar empati? om man inte kan se annat än ur sitt eget perspektiv?.....jo det är man väl?. Det betyder att de inte kan hjälpa att de känner så och att det är totalt onödigt att ens argumentera emot. för att hedra en stor stjärna så bör man kanske bara ignorera idioter och fortsätta ge dyrbar tid åt det som verkligen betyder något..... fakta är att vi som sörjer har nästan 3 700 inlägg och de som inte sörjer har knappt...??.... 200....det säger väl en del
    precis...låt den tråden dö.
    semester
  • droppen 1

jag tycker minnes sermonin var vacker!
    även i kyrkan så har vi saker som gör att vi tittar åt andra håll,tycker dom gjorde det bra, så bra dom kunde.

semester
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson