• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    sannispannisen skrev 2009-07-09 00:23:36 följande:
    jag har fått samma hudsjukdom som honom vitaligo.
    Usch då =( tråkigt och höra =(
  • reserverad

Säg som det är du vill bara bleka huden och bli vitare än vit!

Skojar bara. Jag beklagar. Jag tror absolut att MJ hade det också.

sannispannisen skrev 2009-07-09 00:23:36 följande:
    jag har fått samma hudsjukdom som honom vitaligo.
  • vadskajaghetadå

jag har inte vart hos doktorn men jag har heltplötligt blivit fläckig på händern,armar och andra ställen, diabetes och problem med sköldkörteln, där är det vanligt

men borde det inte synas mer på mörka liksom?

• guild
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-08 23:35:04 följande:
    på youtube finns ett klipp om hans hudsjukdom... hur kan någon tvivla efter detta??
    " target="_blank">

va faaan...detta skulle ju visats för hela den skitsnackande världen...han var inte så konstig ändå...han var sjuk.

Allt detta skulle han behövt höra medans han levde. Det gör mig så ont.
    ...dessa lovord och hyllningar. Nu börjar det göra mig förbannad istället, tror chockfasen har gått över. Nu känna det bara som att jag vill försvara MJ..!
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • guild
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-08 22:52:34 följande:
    så fin är den...Föresten skönt att den andra idiottråden togs bort och att denna finns kvar...
    ...finns en orsak till det...handen *pekar upp till höger*
  • Miracle Cats
    guild skrev 2009-07-09 01:00:21 följande:
    Nu känna det bara som att jag vill försvara MJ..!
    Känner igen det där ! Blir så förbannad på en del som inte läser på, fakta, inte artiklar som ökar på lösnummersförsäljningen !
  • guild
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-08 22:55:47 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-08 22:52:34 följande: jaså, jag anmälde tråden tre gånger igår
    jag anmälde två
  • MissLilo
    guild skrev 2009-07-09 01:00:21 följande:
    va faaan...detta skulle ju visats för hela den skitsnackande världen...han var inte så konstig ändå...han var sjuk.Allt detta skulle han behövt höra medans han levde. Det gör mig så ont. ...dessa lovord och hyllningar. Nu börjar det göra mig förbannad istället, tror chockfasen har gått över. Nu känna det bara som att jag vill försvara MJ..!
    kännerockså ilska...var fansn ni närhan behövde er?
    Jag försvarade han ALLTID!

varför gör visa det bara när någon avlidit?
  • Miracle Cats
    MissLilo skrev 2009-07-09 01:11:30 följande:
    kännerockså ilska...var fansn ni närhan behövde er?Jag försvarade han ALLTID!varför gör visa det bara när någon avlidit?
    Det gjorde jag också Det är bara här på fl jag blev smått hysterisk på den fronten för här är (var) det helt galet.
  • guild

...detsamma här. Hela vår familj har hela tiden stått på hans sida. Mina syskon, syskonbarn, mina egna barn...ända från dess struligheterna och skitskriverierna började, har vi aldrig trott på dom. Följde hela rättegången på TV, tyckte det var hemskt då. Allt skvaller och skit...usch.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson