• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Petra med små
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-09 10:08:16 följande:
    det tror inte jag heller..eller helt plötsligt om ngr år dyka upp hemma...hello kids daddy is home...no i don´t think soDessutom övade han väldigt mkt för sina kommande konserter, varför skulle han ngr veckor innan de bara "försvinna"
    men han brukade leka död för att sen skrämma barnen ....förlåt
  • guild
    Petra med små skrev 2009-07-09 10:09:58 följande:
    men han brukade leka död för att sen skrämma barnen ....förlåt
    var du där??
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Petra med små
    guild skrev 2009-07-09 10:14:06 följande:
    var du där??
    jag skojade bara och jag sa förlåt :-S

jag var inte där utan jag läste att barnen sagt det efter dödsfallet, de väntade på att han skulle studsa upp som han brukar göra efter att ha legat läskigt stilla....ungefär
  • guild
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-09 08:42:51 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-98/m45427409.htmlNu har det startats en ny kommer att anmäla den om det är kränkningar i den....
    anmälde en tråd igår, men fick avslag idag. finns ju ett antal här på FL nu, och jag kollar alla.
  • Dior

Jag vet ingen annan kändis det har snackats så mycket om när det gäller plastikoperationer...

• guild
    Petra med små skrev 2009-07-09 10:15:29 följande:
    jag skojade bara och jag sa förlåt :-Sjag var inte där utan jag läste att barnen sagt det efter dödsfallet, de väntade på att han skulle studsa upp som han brukar göra efter att ha legat läskigt stilla....ungefär
    ...beror på hur man tolkar det barnen sa, OM de sa det. Blaskor tror jag inte på, gällande MJ.
    Jag lekte också "björnen sover" med mina barn, vilken han också kunde gjort.Sen skriver tidningarna att han spelade död...!
  • Petra med små
    guild skrev 2009-07-09 10:20:23 följande:
    ...beror på hur man tolkar det barnen sa, OM de sa det. Blaskor tror jag inte på, gällande MJ.Jag lekte också "björnen sover" med mina barn, vilken han också kunde gjort.Sen skriver tidningarna att han spelade död...!
    men utan blaskor och media så hade du inte vetat vem mj var. man väljer vad man vill tro. vissa vill bara se det fina och tror att allt som inte passar just min smak är dumt påhitt. medan andra bara tror på de dåliga som skrivs....
  • Stargirl
    guild skrev 2009-07-09 10:20:23 följande:
    ...beror på hur man tolkar det barnen sa, OM de sa det. Blaskor tror jag inte på, gällande MJ.Jag lekte också "björnen sover" med mina barn, vilken han också kunde gjort.Sen skriver tidningarna att han spelade död...!
    Ja fast det leker jag oxå med mina barn. Helst nunder en filt, att man är helt stilla och sen studsar man upp och skrämmer dem. Det är väl helt normalt
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-08 22:51:28 följande:
    lyssnar på Earth song JÄTTE högt i hörlurarna, WOW vilken känsla när man lyssnar så högt!!! Det känns som om MJ står här brevid och sjunger...det var någon annan som skrev om detta med att ha musiken riktigt HÖGT, det blir en sån känsla
    Must have been me
  • KikiBoo

Lyssnar på skivan Invincible. Låten Speechless... SÅ bra så bra.. så bra skiva..
    Aldrig mer nåt ny michael skiva ...
    Fan!

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson