• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Petra med små
    loujac skrev 2009-07-09 09:56:45 följande:
    Petra med små skrev 2009-07-09 09:54:33 följande:
    första gången skrattade jag, andra gången grät jag
    ok, ska inte kolla igen då
  • beadis

Petra med små skrev 2009-07-09 09:51:09 följande:

även gropen i hakan... men ang näsan. han har under hela sin uppväxt blivit mobbad för sin näsa av sin far och sen när han bröt den så valde han att även operera den.
    mmm..vet

men det är ju inget konstigt i sig att vilja operera sin näsa, det gör tusentals hollywood stjärnor, men så fort MJ gjorde det, blev det HIMLA rabalder
  • Petra med små
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-09 09:59:05 följande:
    Petra med små skrev 2009-07-09 09:51:09 följande:
    mmm..vetmen det är ju inget konstigt i sig att vilja operera sin näsa, det gör tusentals hollywood stjärnor, men så fort MJ gjorde det, blev det HIMLA rabalder
    sant.

min kompis opererade sina bröst och hon har inte varit i tidningen en ena gång
  • beadis
    Pyris skrev 2009-07-09 09:55:40 följande:
    Vad spelar det för roll egentligen hur många operationer han gjort eller om han badat i klorin varje dag. Det är bara ytliga saker o var ju inte det som gjorde hans sång o dans så grymt bra.
    Där sa du något mkt klokt...mig spelar det ingen som helst roll, han var ett musikaliskt GENI...det räcker
  • Pyris
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-09 10:01:46 följande:
    Där sa du något mkt klokt...mig spelar det ingen som helst roll, han var ett musikaliskt GENI...det räcker
    Precis
  • beadis

Petra med små skrev 2009-07-09 09:55:59 följande:

tror jag inte heller men om han hade gjort det så tror jag att nära och kära hade varit informerade. men vi utgår ifrån att han är död. vad rör sig i helikoptern då?
    Det vore otroligt grymt att låta barnen lida i onödan, för Paris fejkade inte i sitt tal till sin älskade pappa Michael

Jadu i helikoptern..jag tror att det är en kameravinkel och att helikoptern svänger samtidigt..sen att det blåser väldigt mkt oxå

vad tror du själv?
  • Bobido

det kan inte bara vara så att det är skuggor och annat som gör så det ser ut som om kroppen rör sig i helikoptern?!
    Jag tror verkligen inte att han skulle fejka sin egen död och såra sina barn så fruktansvärt mycket..

• beadis

Petra med små skrev 2009-07-09 10:00:54 följande:

sant. min kompis opererade sina bröst och hon har inte varit i tidningen en ena gång
    nej, just det...konstigt..hmmmm
  • beadis
    Bobido skrev 2009-07-09 10:05:05 följande:
    det kan inte bara vara så att det är skuggor och annat som gör så det ser ut som om kroppen rör sig i helikoptern?! Jag tror verkligen inte att han skulle fejka sin egen död och såra sina barn så fruktansvärt mycket..
    det tror inte jag heller..eller helt plötsligt om ngr år dyka upp hemma...hello kids daddy is home...no i don´t think so

Dessutom övade han väldigt mkt för sina kommande konserter, varför skulle han ngr veckor innan de bara "försvinna"
  • Petra med små
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-09 10:04:13 följande:
    Petra med små skrev 2009-07-09 09:55:59 följande:
    Det vore otroligt grymt att låta barnen lida i onödan, för Paris fejkade inte i sitt tal till sin älskade pappa Michael Jadu i helikoptern..jag tror att det är en kameravinkel och att helikoptern svänger samtidigt..sen att det blåser väldigt mkt oxåvad tror du själv?
    jag vet inte vad jag tror. men det ser galet ut, kanske är skuggningen? men hur kan så många se fel?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson