• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • estelita

Sandra Örebro skrev 2009-07-08 23:47:26 följande:

Detta inlägg skulle egentligen ligga på KÄNDISBLOGGEN! Men tror ni jag fick till med alla videos eller? Nej det fick jag inte. Men den kommer ligga där oxåsandra-omsandrasliv.blogspot.com/Nu får ni titta på min vanliga blogg istället =)ENJOY
    va fint... ja kommer länka till din blogg om d går bra..
  • Dior

Är det "Vi som inte sörjer Michael Jackson tråden" ni pratar om eller?

• Trollet Ludenben
    guild skrev 2009-07-09 01:00:21 följande:
    va faaan...detta skulle ju visats för hela den skitsnackande världen...han var inte så konstig ändå...han var sjuk. Allt detta skulle han behövt höra medans han levde. Det gör mig så ont. ...dessa lovord och hyllningar. Nu börjar det göra mig förbannad istället, tror chockfasen har gått över. Nu känna det bara som att jag vill försvara MJ..!
    ja, det skulle visats medans han levde. Allt skitsnack om hans operationer och allt berodde på en sjukdom som han inte kunde hjälpa
  • Trollet Ludenben
    Dior skrev 2009-07-09 08:02:20 följande:
    Är det "Vi som inte sörjer Michael Jackson tråden" ni pratar om eller?
    ja
  • m0e

Ja men det är ju som vanligt, alla älskar dig när du är död tyvärr :/
    Och det där med att visa stöd.. Jag och min familj har också alltid stöttat honom, jag och mamma pratade ofta om honom när de hade 'hittat på' någon ny rubrik. Vi såg rättegången och kunde inte tro våra ögon. Men vad hjälpte det?? Han, MJ hade ju ändå ingen aning om att vi varken tittade eller stöttade honom(som många andra också gjorde). Så det gjorde ju liksom ingen skillnad ändå..

• beadis
    MissLilo skrev 2009-07-09 01:11:30 följande:
    kännerockså ilska...var fansn ni närhan behövde er? Jag försvarade han ALLTID! varför gör visa det bara när någon avlidit?
    Jag har ALDRIG trott på ngr av de anklagelserna..inte det med att han skulle bleka huden för att bli vit(han hade en sjukdom, vilket inte är så svårt att se på alla bilderna), inte det med att han skulle sova i en syrgaskammare (det är ju rent löjligt, varför skulle han vilja det) och DEFINITIVT inte det med att han skulle varit pedofil, han älskade barn helt enkelt, de var ärliga och dömde honom aldrig, som han själv sa....varför måste man misstro honom om allt, dessa j*la skvallerplaskor och paparazzis..det är deras fel och folk som vill köpa dessa tidningar
  • Petra med små

Vad tror ni om de där bilderna i helikoptern?....tror ni att hans kropp rörde sig?

jag är lite lätt förvirrad....jag vet att det alltid är så här när någon "större" dör (ex elvis). man tror alltid att de fejkar sin död.....men om inte, hur kunde det bli sådär? :-O

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson