• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • bluedabade

Så synd så synd och tråkigt och hemskt och sorgligt... att MJ inte finns på denna jord mer

• KikiBoo
    MissLilo skrev 2009-07-09 01:11:30 följande:
    kännerockså ilska...var fansn ni närhan behövde er? Jag försvarade han ALLTID! varför gör visa det bara när någon avlidit?
    Jag har alltid försvarat honom. Ända sen jag var en liten skit. Som när pedofilrykterna kom så gick jag ut med tidningen till vännerna o sa att det är fan inte sant. Ni ska inte läsa dynga.
    Farsan min talade alltid illa om han. Blev så arg på han.

Känns så jävla.. Oooooooh!!
  • beadis

Petra med små skrev 2009-07-09 10:09:10 följande:

jag vet inte vad jag tror. men det ser galet ut, kanske är skuggningen? men hur kan så många se fel?
    ingen ser fel..man bara luras av kameravinkeln
  • Loysan83

Någon annan än jag som grät på minnes ceremonin på tv?Särskilt när dottern Paris höll tal.Satt och bölade utav bara 17.
    Hennes känslor gick direkt in i mitt hjärta.Såå sorgligt.

• beadis

Petra med små skrev 2009-07-09 10:09:58 följande:

men han brukade leka död för att sen skrämma barnen ....förlåt
    Jo..men ändå...jag vill oxå att han ska leva men tror inte på att han gör det

Vill bara vakna en morgon o sätta på datorn/tvn..höra att de säger..nej MJ lever
  • beadis
    guild skrev 2009-07-09 10:20:23 följande:
    ...beror på hur man tolkar det barnen sa, OM de sa det. Blaskor tror jag inte på, gällande MJ. Jag lekte också "björnen sover" med mina barn, vilken han också kunde gjort.Sen skriver tidningarna att han spelade död...!
    Alla ska blåsa upp detta...jag ser inget konstigt i att leka såna lekar EN KORT STUND...jag kan tänka mig att MJ låg helt stilla..barnen försökte väcka honom, kanske kittlade honom och strax efter hoppade han till och alla var glada o skrattade...det är ju MÅNGA som leker sånt här med sina barn
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-07-09 10:26:07 följande:
    Must have been me
    Just det

Det är en helt sinnessjuk skillnad på att lyssna med lurar o JÄTTE högt...speciellt såna där Mäktiga låtar som earth song...WOW

tack för tipset, det borde fler prova...jag iaf gick nästan in i mig själv och bara lät musiken ta över, lät MJ sjunga bara för mig
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-07-09 10:29:09 följande:
    Lyssnar på skivan Invincible. Låten Speechless... SÅ bra så bra.. så bra skiva.. Aldrig mer nåt ny michael skiva ... Fan!
    fast det vet vi ju inte än...han kanske hade hunnit spela in...han planerade ju TVÅ nya skivor HOPPAS HOPPAS
  • beadis
    Loysan83 skrev 2009-07-09 10:37:06 följande:
    Någon annan än jag som grät på minnes ceremonin på tv?Särskilt när dottern Paris höll tal.Satt och bölade utav bara 17. Hennes känslor gick direkt in i mitt hjärta.Såå sorgligt.
    De allra flesta grät floder under stora delar av cermonin, men speciellt under Paris hjärtskärande tal om sin älskade pappa
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson