• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • stockrosen
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-09 11:03:33 följande:
    ja men precis,,,hur gammal är inte hon egentligen..över 60 va?
    Ja, jag tror det....
  • beadis

? Ända sedan jag föddes har pappa varit den bästa pappan man kan tänka sig.

? Och jag vill bara säga att jag älskar honom så mycket.

Paris

• Småkottarna

Ännu en dag i sorg. Jag kan inte fatta det. Både igår, uppvaknandet efter cermonin, och idag är riktigt jobbigt. Riktig äkta sorg med nära till gråten hela tiden. Jag tycker det är märkligt att man känner sån här riktig sorg över en person man inte känt... Det beror inte på att jag förlorat någon som stod mig nära, utan att världen förlorat någon så mycket större än världen. Som världen behandlat så fel och så orättvist, som världen tryckt ner gång på gång på gång. Men ändå fortsatte han att ge och ge och ge... Och fick bara skit tillbaka... Jag tror mycket beror på det... Många stjärnor har dött, men ingen, INGEN, har berört mig med så mycket sorg som vår MJ...

• beadis
    stockrosen skrev 2009-07-09 11:07:13 följande:
    Ja, jag tror det....
    hon är 63år och SÅ opererad
  • beadis
    Småkottarna skrev 2009-07-09 11:08:35 följande:
    Ännu en dag i sorg. Jag kan inte fatta det. Både igår, uppvaknandet efter cermonin, och idag är riktigt jobbigt. Riktig äkta sorg med nära till gråten hela tiden. Jag tycker det är märkligt att man känner sån här riktig sorg över en person man inte känt... Det beror inte på att jag förlorat någon som stod mig nära, utan att världen förlorat någon så mycket större än världen. Som världen behandlat så fel och så orättvist, som världen tryckt ner gång på gång på gång. Men ändå fortsatte han att ge och ge och ge... Och fick bara skit tillbaka... Jag tror mycket beror på det... Många stjärnor har dött, men ingen, INGEN, har berört mig med så mycket sorg som vår MJ...
    Skriver under varje ord av det du skriver..sen för MIN del lider jag med ALLT han fick utstå som barn under sin fars våld
  • Stargirl
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-09 11:15:27 följande:
    Skriver under varje ord av det du skriver..sen för MIN del lider jag med ALLT han fick utstå som barn under sin fars våld
    Tänk att vara både så älskad och hatad av folk. Så STOR att alla vet vem man är och har en åsikt. Tänk vad det kan göra med en människa. Man kan ju aldrig föreställa sig hur det kan vara så det är bara så fel att börja döma när man inte har den blekaste aning hur en sådan person har det i sin vardag.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Stargirl

Jag har sett honom live, hade posters på väggen när jag var barn. Som vuxen har jag inte varit ett "aktivt" fan men ALLTID försvarat honom då folk snackat skit och lyssnat på hans musik såklart. Tänker jätte mycket på att han är död hela tiden och förvånas av att inte alla gör det.

*~Två blåbär och ett lingon~*
  • Småkottarna
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-09 11:15:27 följande:
    Absolut!!!! Stackars människa... Man finner liksom inga ord stora nog värdiga honom... Han var, och kommer alltid vara, större än världen nånsinn kan bli... Den dagen världen lever i fred, utan fattigdom och svält, då kaaanske vi närmar oss, men det är tveksamt.
  • beadis
    Stargirl skrev 2009-07-09 11:20:14 följande:
    Jag har sett honom live, hade posters på väggen när jag var barn. Som vuxen har jag inte varit ett "aktivt" fan men ALLTID försvarat honom då folk snackat skit och lyssnat på hans musik såklart. Tänker jätte mycket på att han är död hela tiden och förvånas av att inte alla gör det.
    samma här
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson