• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bam
    Sandra Örebro skrev 2009-07-09 21:42:58 följande:
    Om inte du gillar Michael Jackson så kan du sluta att skriva här. Här smutskastar vi INGEN inte ens kända eller okända. Och du verkar inte ha nån tro alls på honom...
    Tro? Nä. jag tror inte att han kommer dyka upp i mitt vardagsrum.
    Jag dansar aldrig nykter!
  • Småkottarna
    Bam skrev 2009-07-09 21:39:29 följande:
    har du några bevis? Nej, det har du inte för du KÄNDE inte Michael jackson. Skulle ni vara lika medkännande om det vore ert barn som var våldtaget? Skulle ni snacka om att himlen saknade änglar och allt annat skit?
    Har DU några bevis på att han var skyldig?? Nä, precis!!!
    Man är alltid oskyldig tills motsatsen är bevisad!

OCH, MJ var otrooooligt smart, så ruskigt smart så det är läskigt. Han hade en intelligens som inte var utav denna värld. Tror du verkligen, på fullaste allvar, att en så smart människa, med så mycket på spel, skulle offra allt för fängelse? Nej, aldrig någonsin!

DÄREMOT, finns det äckliga vidriga människor som sätter andras människor på spel för sin egen vinning! DÄR har du monster..
  • Brooke
    Tingan skrev 2009-07-09 21:43:28 följande:
    nån som vet bra dokumentärer med mj,
    Hmm nån dokumentär? INte va jag kan komma på. Jag har "man in the mirror - The Michael Jackson Story" Dock är det inte Michael själv som spelar sig själv. Utan han heter Flex Alexander. Ganska bra ändå. Dock skulle de va bättre ifall dem tog till Michael när han skulle dansa han va urusel på att dansa :O
  • Trollet Ludenben

äh, det är bara en hämndaktion för att vissa av oss här (jag bla) var inne i andra tråden och tyckte det var fel att förtala en annan människa. Ignorera OT-inläggen så blir det ingen debatt

• Mariohn
    Småkottarna skrev 2009-07-09 21:45:27 följande:
    Har DU några bevis på att han var skyldig?? Nä, precis!!! Man är alltid oskyldig tills motsatsen är bevisad! OCH, MJ var otrooooligt smart, så ruskigt smart så det är läskigt. Han hade en intelligens som inte var utav denna värld. Tror du verkligen, på fullaste allvar, att en så smart människa, med så mycket på spel, skulle offra allt för fängelse? Nej, aldrig någonsin! DÄREMOT, finns det äckliga vidriga människor som sätter andras människor på spel för sin egen vinning! DÄR har du monster..
    Jag har träffat Mr Jackson. Har du?? Det låter så
  • Småkottarna
    Tingan skrev 2009-07-09 21:43:28 följande:
    nån som vet bra dokumentärer med mj,
    Dokumentären med Oprah. Finns på youtube i flera delar.
  • Brooke
    Bam skrev 2009-07-09 21:44:54 följande:
    Tro? Nä. jag tror inte att han kommer dyka upp i mitt vardagsrum.
    MEN HERREGUD! Det handlar väl ingenting om han dyker upp i vardagsrummet..
    Det jag säger är om inte du TROR på honom att han inte gjorde nått kan du lika gärna gå från denna tråd. Denna tråd är en SORG tråd. Och inte smutskasta Michael.. Jag tror på att han INTE gjorde något. Den där familjen som fick massa pengar av MJ Ville ha både publicitet OCH Michaels pengar.
  • Bevabus

I agree, nu slutar vi snacka med dem
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-09 21:46:06 följande:

äh, det är bara en hämndaktion för att vissa av oss här (jag bla) var inne i andra tråden och tyckte det var fel att förtala en annan människa. Ignorera OT-inläggen så blir det ingen debatt
  • Trollet Ludenben
    Bevabus skrev 2009-07-09 21:47:32 följande:
    I agree, nu slutar vi snacka med dem Trollet Ludenben skrev 2009-07-09 21:46:06 följande:
  • Småkottarna
    Småkottarna skrev 2009-07-09 21:46:50 följande:
    Dokumentären med Oprah. Finns på youtube i flera delar.
    Uuuh, dokumentär? Det är ju en intervju!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson