• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    Småkottarna skrev 2009-07-12 00:00:31 följande:
    Det har jag också tänkt, förutom idag då då jag förnekat allt, vilket ju inte heller är bra. Samtidigt vill jag inte glömma, jag vill bli påmind om honom varje dag, jag vill höra honom varje dag, se honom varje dag. Men hur man ska minnas honom med glädje och inte sorg vet jag inte... känns för mig omöjligt.
    samma här, helt omöjligt
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 23:58:59 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 23:56:10 följande:
    jaja, det är klart att ni får ha roligt, det är bara så jobbigt när man själv inte är där ÄN...mina känslor går så mkt upp o ner hela tiden, ena stunden kan jag skratta åt ngt roligt klipp, medans andra stunden sitter man här o stobölar..som nu
    Det jag skrev till Småkottarna var mer åt dig snart3barnsmamma, men visst de kanske är bra om ni känner så att båda går och pratar med någon...
  • Småkottarna

Sandra Örebro skrev 2009-07-12 00:02:12 följande:

Det jag skrev till Småkottarna var mer åt dig snart3barnsmamma, men visst de kanske är bra om ni känner så att båda går och pratar med någon...
    Jag skulle aldrig kunna gå till en psykolog och förklara varför jag mår dåligt i denna situationen. Inte ens min familj vet om hur jag känner.... Känns liksom lite som "Hey, min idol dog och nu mår jag dåligt" inte skulle tas på allvar.
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-11 23:57:31 följande:
    Bilder finns det fullt  på nätet om jag skulle vilja ha Jag vill bara hitta på mina gamla bilder från förr i tiden. Då skulle jag bli glad
    Oki.. =) Skulle vilja ha massor med bilder på honom.. Jag har sparat alla expressen och aftonbladet vi har köpt. Dessa minnestidningar har jag sparat.. Dem ligger i en låda som jag har en bild med Michael på :P
  • beadis
    Småkottarna skrev 2009-07-12 00:03:57 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 00:02:12 följande: Jag skulle aldrig kunna gå till en psykolog och förklara varför jag mår dåligt i denna situationen. Inte ens min familj vet om hur jag känner.... Känns liksom lite som "Hey, min idol dog och nu mår jag dåligt" inte skulle tas på allvar.
    nej, det gör man ju inte riktigt
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-12 00:03:57 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 00:02:12 följande:
    Jag skulle aldrig kunna gå till en psykolog och förklara varför jag mår dåligt i denna situationen. Inte ens min familj vet om hur jag känner.... Känns liksom lite som "Hey, min idol dog och nu mår jag dåligt" inte skulle tas på allvar.
    Jag skulle då sitta och lyssna om jag var psykolog, och UPPMANA mina patienter att gråta om dem behövde det... Och försöka vara till hjälp.. Så om du och jag träffas så LOVAR jag att vara din psykolog för en stund =)
  • Småkottarna

Sandra Örebro skrev 2009-07-12 00:06:39 följande:

Jag skulle då sitta och lyssna om jag var psykolog, och UPPMANA mina patienter att gråta om dem behövde det... Och försöka vara till hjälp.. Så om du och jag träffas så LOVAR jag att vara din psykolog för en stund =)
    Vad snällt av dig.
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-12 00:05:27 följande:
    nej, det gör man ju inte riktigt
    Varför inte göra en blogg om er sorg?? Det kan hjälpa er att lätta på sorgen.. Och folk får tycka att ni är knäppa men jag har gjort en minnessida med farfar och morfar, och jag brukar ibland skriva brev till dem.. Gjorde jag när morfar hade dött. mådde OTROLIGT dåligt så jag skrev honom ett brev och pulbicera det på min lunar.. TROR dock inte att den är kvar =(
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-12 00:07:50 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 00:06:39 följande:
    Vad snällt av dig.
    Yes mina vänner säger det =)
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 00:05:08 följande:
    Oki.. =) Skulle vilja ha massor med bilder på honom.. Jag har sparat alla expressen och aftonbladet vi har köpt. Dessa minnestidningar har jag sparat.. Dem ligger i en låda som jag har en bild med Michael på :P
    Jag har en MJ låda nånstans med MASSA bilder och utklipp. Det är DOM jag vill ha. Inga nya
    Visst jag har spart på minnesbilagorna o sånt nu.. But still. My memories...
    *suck* 

Nåja nåja...

GOdnatt!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson