• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Lucille

Gråt så mycket ni kan och vill, till slut är ni befriade och kan börja le igen. Vi sörjer alla, och ibland kan det kännas mer jobbigt än kul för mig med, men det känns meningslöst. Vad gråter jag över egentligen? Många av oss har haft honom i hela våra liv, det är underbart, och han har lämnat massor av minnen. Samtidigt vilar han i frid, utan smärta och utan att bli påverkad av hemska rykten.

Gråt, men le när ni gråtit färdigt. :)

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • KikiBoo

Fan! Sen MJ dog slutade jag blogga. Och jag slutade äta fruksot HELT. Tar en kopp kaffe.. Inte spec bra..
    Men nu har bloggandet börjat igen

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-12 00:13:57 följande:
    Jag har en MJ låda nånstans med MASSA bilder och utklipp. Det är DOM jag vill ha. Inga nya Visst jag har spart på minnesbilagorna o sånt nu.. But still. My memories...*suck*  Nåja nåja... GOdnatt!
    jo jag vill oxå ha gamla bilder då han va som hetast. Men jag fick inte "kontakt" med Michael förren nu detta 2000 tal..:(
  • Lucille

Vet ni vart man kan få tag i minnesbilagorna? Missat alla. :/

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 00:16:08 följande:
    jo jag vill oxå ha gamla bilder då han va som hetast. Men jag fick inte "kontakt" med Michael förren nu detta 2000 tal..:(
    Det finns jue massvis på nätet
  • KikiBoo
    AllieF skrev 2009-07-12 00:17:46 följande:
    Man kankse kan höra av sig till Aftonbladet och Expressen Det kankse finns kvar...
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-12 00:14:54 följande:
    Fan! Sen MJ dog slutade jag blogga. Och jag slutade äta fruksot HELT. Tar en kopp kaffe.. Inte spec bra..Men nu har bloggandet börjat igen
    Oh give me you address :P
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-12 00:17:46 följande:
    Jag har två av dem på min dator..
  • Lucille

Jag har lagt rätt mycket åt sidan, inte för att MJ uppslukar mig, men för att jag vill få tid att läka och bara ta hand om mig själv. Det hjälper att prata med er, det hjälpte att komma in i tråden. Ni är helt psyko, I love it! :D

Jag har seriöst sett tråden många gånger sen den startade, men aldrig känt orken att gå in. Då hade jag så nära till gråt. Men sen skrev jag Något för att jag behövde komma igenom det, och ni hjälpte mig. Det är inte så mycket fokus på att han är död och borta för alltid, och det har hjälpt tror jag.

Inte så att jag helt accepterat att han är död; det glömmer jag ofta för det känns aslustigt. Går inte att koppla. Men när jag väl tänker på det så är inte tårarna lika nära. Kollar minnen på youtube och snackar med er och det känns bättre. :)

Tack, mina små Mickisar! :D

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson