• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Småkottarna

Sandra Örebro skrev 2009-07-12 12:30:32 följande:

Mm och vad för hemlighet har han som inte vi vet om??

Spelar ingen roll. VILL HA!!! Var det i dagens tidning?
    Ja du, inget som kan få hans fans att ändra åsikt så hon kan ju hota bäst hon vill tycker jag.
  • Småkottarna
    BooBoo skrev 2009-07-12 12:32:41 följande:
    Stod att dom hittat "porrtidningar" oxo..  Hustler! (är inte dte typ som Café)  Men so what.. Han var jue bara mänsklig.. Låt han ha liiiiiite privatliv.
    Ahahahahahaha!!! DET om någon friar väl honom från misstankar om pedofili, eller vad?
  • KikiBoo
    Spelar ingen roll. VILL HA!!! Var det i dagens tidning?
    Jaaa kvinna! Jag tror det Du får väl bläddra i tidningen innan du köper den
    Småkottarna skrev 2009-07-12 12:34:59 följande:
    Ahahahahahaha!!! DET om någon friar väl honom från misstankar om pedofili, eller vad?
    Elle huuuuuuuuuur{#lang_emotions_laughing}

Jag tycker om o se hur han arbetar ...

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-12 12:33:24 följande:
    Ja du, inget som kan få hans fans att ändra åsikt så hon kan ju hota bäst hon vill tycker jag.
    eller hur..
    BooBoo skrev 2009-07-12 12:32:41 följande:
    Stod att dom hittat "porrtidningar" oxo..  Hustler! (är inte dte typ som Café)  Men so what.. Han var jue bara mänsklig.. Låt han ha liiiiiite privatliv.
    hehe. Ja han va väldigt mänsklig den mannen..
    Småkottarna skrev 2009-07-12 12:34:59 följande:
    Man kan ju tycka det :/ Har är för fn OSKYLDIG.. Det är bara så..
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-12 12:28:52 följande:
    Det där leendet i slutet
    Dend är länken du skickade på honom då man får se bilder från This is it repitionen. Där kan man säga HE WAS HOT! Och han såg ju verkligen frisk ut och hade orken till att sjunga och dansa.
  • KikiBoo

Min son tycker verkligen om Speed Demon (kortfilmen) Det är motorcykeln han gillar
    Fast han sa imorse, titta mamma, jag dansar. Han gjorde en piruett som MJ brukade göra

• KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 12:42:20 följande:
    Dend är länken du skickade på honom då man får se bilder från This is it repitionen. Där kan man säga HE WAS HOT! Och han såg ju verkligen frisk ut och hade orken till att sjunga och dansa.
    Mmmm.. men denna var en filmsnutt. Tittade du?   Han såg verligen frisk o kry ut..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson