• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Lucille
    Småkottarna skrev 2009-07-13 01:30:17 följande:
    Vad menas med köpslagning?
    T.ex. "Ta ___ istället, han är gammal! Varför jag/han/hon?" eller "Ge mig/honom/henne bara __ år till!" Som att göra upp en deal med döden typ. Detta räknas även in i 'överlevnadsskuld' när man önskar att det var en själv som dog, istället för den som faktiskt gjorde det. "Ta mig istället! Jag har inte lika mycket att förlora!" t.ex.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • MissLilo
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-12 23:34:37 följande:
    Det verkar som om våran sorg går i vågor, idag är jag gladare, igår var jag låååååångt nere*Kram*
    Nog går de i vågor, igå var jag verkligen glad, idag e det sådär....imorrn lärjag sjunka långt ner. Men dte är normalt vid sorgarbete. MAn blir glad ibland, ibladn uppgven, ibland ledsen....
  • MissLilo
    Bevabus skrev 2009-07-13 00:05:40 följande:
    precis, det är sant
    Det stämmer....är i em salags mellanzon idag....mellan gråt och ilska.

Det värsta jag fick höra igår av morsan där jag avr igår.
    KÄnd att jag behövd ekomma ut, har inte varit ute på en evighet.
    Min man har fått handla, jag har inte orkat städa, bara tagit hand om barnen, gjort mat, thats it. Då får jag höra via morsan att min ena storsyrra ine förstår hur jag kan vara så ledsen. Han var ju bara en artist.

Kändes som en kalldusch...
    Tror inte hin förtått hur mycket han betytt för mig.
    Jag har skrivit på min blogg meterviss om min sorg, men hon tycks inte förstå iaf.
  • MissLilo
    Bevabus skrev 2009-07-13 00:19:51 följande:
    mm jag tycker det med, sen har han stake nog att sitta och rapportera på nyheterna om MJ:s död och om hur tragiskt det är "jag tycker än idag att hans sätt att behandla sina barn på ska ifrågasättas men det är ju en tragisk bortgång"....typ så sa han....blä på honom,
    sa han verkligen det?
    OCh jag som trodde att de skulle vara utan åskiter, och vissa inga känslor när de framförde känslor.
  • beadis

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-13 01:26:17 följande:

här är ett klipp först med fans och sedan en ca timmes lång radio intervju från hans sista akiva

mmm..har sett de... det var väl en pr tour för invincible albumet
  • beadis
    MissLilo skrev 2009-07-13 08:37:30 följande:
    Det stämmer....är i em salags mellanzon idag....mellan gråt och ilska. Det värsta jag fick höra igår av morsan där jag avr igår. KÄnd att jag behövd ekomma ut, har inte varit ute på en evighet. Min man har fått handla, jag har inte orkat städa, bara tagit hand om barnen, gjort mat, thats it. Då får jag höra via morsan att min ena storsyrra ine förstår hur jag kan vara så ledsen. Han var ju bara en artist. Kändes som en kalldusch... Tror inte hin förtått hur mycket han betytt för mig. Jag har skrivit på min blogg meterviss om min sorg, men hon tycks inte förstå iaf.
    man ska inte förvänta sig att de ska förstå, det är ingen mening...hon har inte med all säkerhet haft honom så nära sitt hjärta som du har
  • mona83

Ni behöver lite MJ glädje märker jag.
    Väldigt dålig kvalite men hans skratt är det inget fel på

• beadis
    mona83 skrev 2009-07-13 09:59:03 följande:
    Ni behöver lite MJ glädje märker jag. Väldigt dålig kvalite men hans skratt är det inget fel på

Han försöker verkligen, men det går inte..synd att bildkvaliten är så rutten, så man inte ser hans underbara miner oxå
  • Småkottarna

Hej på er!

Hade tänkt att inte skriva här förrän ikväll. Men jag måste skriva en sak... Jag blir så arg när de skriver överallt att barnen visste inte att Debbie var deras mamma osv. Hon VAR ju för fan inte deras mamma!
    1. Hon har träffat barnen en handfull gånger
    2. Hon har aldrig blivit presenterad, eller presenterat sig som mamma
    3. Hon ville inte ha dom i sitt liv
    4. Hennes djur var hennes barn
    5. Och sist men inte minst, hon var en surrogatmamma, som inte ville ha barnen utan GAV Michael detta för att hjälpa honom.

Som så många män gör, när de blir spermadonatorer. Inte fan är dom pappor!!!

Grrrr!! Ta bort henne!

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson