• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    AllieF skrev 2009-07-13 19:42:04 följande:
    Läste en så fin sak på mjjcommunity.com-forumet som fick mig tårarna att komma (inte så många dock; har besök). Lyssnar samtidigt på "Don't walk alway".   "I have a son who will be 3 in September. Today when driving to the shops my son says to me "Michael Jackson". I said "Where's Michael Jackson?". He said "In the sky" and pointed out his window. I said "What's he doing in the sky?" He said "Dancing". I thought thats weird and said nothing more. We met my girlfriend for coffee and told her about it while he was off playing. She then asked him "Where's Michael Jackson?" My son looked at her as if she was stupid and said "He's in the sky". She asked him "whats Michael doing up there?" He looked at her again and said "Hes dancing". He then back to playing. Ok now, my son doesnt know anything about Michael Jackson. He doesnt know what death is, let alone what may happen after you die. And this isnt the first time he's come out with something thats made us think "what the!"... it seems to be a regular thing lately. Just something i thought i would share... "
    Jag är utav den uppfattningen att barn ser och känner av mer än vad man tror, alltså de är mycket med inkännande än vi vuxna.
    Den pojken kan mycket väl veta mer än vad vi tror
  • Eisa
    AllieF skrev 2009-07-13 19:23:54 följande:
    Gu så glad jag blir att höra det! :) Det är en vän att hålla fast vid. Jag har haft det bra, precis ätit underbar mat med fint sällskap med fint väder. Har tagit långt bad med chokladlermask och en bok. Snackat lite med Mike (hjälper faktiskt), jag tror ju på livet efter döden och allt det där, så jag tror han kan höra. :) Jag läste en jättefin kommentar på youtube idag: Michael är inte död, han har bara återvänt hem. Det fick mig att tänka på det vi pratade om, om ljusarbetare. :)
    Vad för ljusarbetare? Låter jättespännande. Jag är superintresserad av sånt där och tror också att efter döden kommer man hem.
    This is perfection. Så sexy, so divine and so full of energy.
  • Linelle

Eisa, vad har hänt med din blogg, läste den varje dag förut men hittar den inte längre :(

• Brooke

Hej kommer och skriver en snabbis.. Är varm och har ont i fötter och rygg. Vi sliter som djur. Jag säger så här jag kommer ta en dusch när jag kommer hem :O Fy fn va svett jag är.. Lyssnar på Michael iaf =) LOVE IT!! =) *asg*Kommer in ikväll =)

• Eisa
    Linelle skrev 2009-07-13 21:01:50 följande:
    Eisa, vad har hänt med din blogg, läste den varje dag förut men hittar den inte längre :(
    Fick en slags skrivarkris och slutade. Men skriver lite här på FL.
  • Småkottarna

Gud, jag höll på att dö i badet nyss. Skulle schamponera håret utan att stänga av vattnet så jag höll fast duschslangen med foten, men tappade taget så slangen for iväg av bara helvete, och jag med schampoo i hela ansiktet höll inte på att få fatt i slangjäveln, så nu är mitt badrum swimmingpool! Fy fan vad jag skulle velat ha det på film!

Kollat hela Living with MJ take two ikväll. Kan säga att vad GLAD jag blev att de gjorde den, för gud, mer idiotisk människa än Martin Bashir får man ju leta efter, - skitstövel!!

• Eisa
    Småkottarna skrev 2009-07-13 21:13:52 följande:
    Gud, jag höll på att dö i badet nyss. Skulle schamponera håret utan att stänga av vattnet så jag höll fast duschslangen med foten, men tappade taget så slangen for iväg av bara helvete, och jag med schampoo i hela ansiktet höll inte på att få fatt i slangjäveln, så nu är mitt badrum swimmingpool! Fy fan vad jag skulle velat ha det på film! Kollat hela Living with MJ take two ikväll. Kan säga att vad GLAD jag blev att de gjorde den, för gud, mer idiotisk människa än Martin Bashir får man ju leta efter, - skitstövel!!
    Var kollade du på den?
  • Småkottarna
    Eisa skrev 2009-07-13 21:16:33 följande:
    Var kollade du på den?
    Youtube

det är sista delen, men första ligger nog i raden bredvid.
  • Eisa
    Småkottarna skrev 2009-07-13 21:19:48 följande:
    Youtube
    " target="_blank">

det är sista delen, men första ligger nog i raden bredvid.
    Thanks!
  • Småkottarna
    Eisa skrev 2009-07-13 21:20:20 följande:
    Thanks!
    No problemo
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson