• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Lucille
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-13 14:17:26 följande:
    ja det var ju ingen vanlig liten begravning, utan tusentals av hans fans skrek utanför staples..då om inte annat förstod de
    Tusentals fans skrek INNE på staples center också. Jag försöker tänka mig in i situationen och kan tänka mig att kärleken från fansen ev skulle kunna vara ett stöd i sorgen. Att se hur älskad pappa var, och att man inte är ensam i sin sorg.

Kom ihåg när jag bodde utanför Karlstad, då blev två cyklister ihjälkörda i närheten av skolan. Jag och några kompisar tände ljus vid dödsplatsen och skrev ett kort till de båda. På vägen därifrån stannar en bil bredvid oss och tackar oss för att vi visar vårat stöd; det visade sig vara föräldrarna till en av männen. De berättade hur stödet från folk hjälpte de genom krisen (och det var 1-2 dagar efter det hade inträffat); folk som kände de och även främlingar. Tror ni vi grinade när de åkt iväg? 
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Lucille

Ni borde kolla det här från MJs 45:e födelsedag. Man hör inte mycket och den kanske inte verkar intressant till att börja med, men det är något visst med det. Den är i 6 delar, ni hittar säkert resten själv, annars får ni säga till. :)  

">

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • lalasmama

dum fråga kanske..
    men vilken låt är det han sjunger denna text..
    " .. why, why.. can´t you love me that way.." typ så...
    (han sjunger why, why.. mkt..)
    kommer inte på vad den heter.. gaaah..
    nån som can help me, please!

• Lucille
    lalasmama skrev 2009-07-13 15:12:12 följande:
    dum fråga kanske..men vilken låt är det han sjunger denna text.." .. why, why.. can´t you love me that way.." typ så...(han sjunger why, why.. mkt..)kommer inte på vad den heter.. gaaah..nån som can help me, please!
    Human Nature från Thriller albumet.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • mona83

Kollade på ndet där klippet från Sergels torg igen, så klart kände man hur tårarna brände bakom ögonlocken. Knepigt.

Jag hoppas att alla dessa läkare som skrivit ut mediciner till MJ blir straffade. Jag anser att dom har en del i hans död eftersom dom skrev ut dom till honom.

• Småkottarna

Hej på er igen!
    Har varit i stan, käkat kebab med barnen, och sedan hem i lekparken så jag fick visst dagen att gå ändå... När vi satt i parken ringde jag en av mina närmsta vänner och berättade precis hur jag mår. Det får bära eller brista tänkte jag. Och vet ni vad, hon tog det jättebra. Hon var jätteglad över att jag berättade för henne, eftersom jag är en sådan person som aldrig låter omgivningen få veta om jag mår dåligt. Det känns jättebra att ha berättat för någon som känner mig, och inte blev skrattad åt. Hon förstod mig verkligen!
    Hur har er dag varit?

• MissLilo
    Småkottarna skrev 2009-07-13 17:13:45 följande:
    Hej på er igen!Har varit i stan, käkat kebab med barnen, och sedan hem i lekparken så jag fick visst dagen att gå ändå... När vi satt i parken ringde jag en av mina närmsta vänner och berättade precis hur jag mår. Det får bära eller brista tänkte jag. Och vet ni vad, hon tog det jättebra. Hon var jätteglad över att jag berättade för henne, eftersom jag är en sådan person som aldrig låter omgivningen få veta om jag mår dåligt. Det känns jättebra att ha berättat för någon som känner mig, och inte blev skrattad åt. Hon förstod mig verkligen! Hur har er dag varit?
    VAd skönt! nte bara att du fick det stöd, utan även blev förståd. Alla har inte den turen!

Själv har jag pluggat hemifrån(distans), vart till affären, vårdat en sjuk man(halsfluss/influensa). ME har jag inet orkat. men det är redan kväll iaf.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson