• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Aww va skönt att du fick prata av dig med henne o att hon var så förstående

Min dag har varit bra. Stekte pannkakor och åt dem sedan medan jag kollade på The Dangerous Tour för femtielfte gången jag bara sitter och njuter av den

Småkottarna skrev 2009-07-13 17:13:45 följande:
    Hej på er igen!Har varit i stan, käkat kebab med barnen, och sedan hem i lekparken så jag fick visst dagen att gå ändå... När vi satt i parken ringde jag en av mina närmsta vänner och berättade precis hur jag mår. Det får bära eller brista tänkte jag. Och vet ni vad, hon tog det jättebra. Hon var jätteglad över att jag berättade för henne, eftersom jag är en sådan person som aldrig låter omgivningen få veta om jag mår dåligt. Det känns jättebra att ha berättat för någon som känner mig, och inte blev skrattad åt. Hon förstod mig verkligen! Hur har er dag varit?
  • Lucille
    Småkottarna skrev 2009-07-13 17:13:45 följande:
    Hej på er igen!Har varit i stan, käkat kebab med barnen, och sedan hem i lekparken så jag fick visst dagen att gå ändå... När vi satt i parken ringde jag en av mina närmsta vänner och berättade precis hur jag mår. Det får bära eller brista tänkte jag. Och vet ni vad, hon tog det jättebra. Hon var jätteglad över att jag berättade för henne, eftersom jag är en sådan person som aldrig låter omgivningen få veta om jag mår dåligt. Det känns jättebra att ha berättat för någon som känner mig, och inte blev skrattad åt. Hon förstod mig verkligen! Hur har er dag varit?
    Gu så glad jag blir att höra det! :) Det är en vän att hålla fast vid.

Jag har haft det bra, precis ätit underbar mat med fint sällskap med fint väder. Har tagit långt bad med chokladlermask och en bok. Snackat lite med Mike (hjälper faktiskt), jag tror ju på livet efter döden och allt det där, så jag tror han kan höra. :)

Jag läste en jättefin kommentar på youtube idag: Michael är inte död, han har bara återvänt hem.

Det fick mig att tänka på det vi pratade om, om ljusarbetare. :)
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Lucille

Läste en så fin sak på mjjcommunity.com-forumet som fick mig tårarna att komma (inte så många dock; har besök). Lyssnar samtidigt på "Don't walk alway".  

"I have a son who will be 3 in September.

Today when driving to the shops my son says to me "Michael Jackson". I said "Where's Michael Jackson?". He said "In the sky" and pointed out his window. I said "What's he doing in the sky?" He said "Dancing". I thought thats weird and said nothing more. We met my girlfriend for coffee and told her about it while he was off playing. She then asked him "Where's Michael Jackson?" My son looked at her as if she was stupid and said "He's in the sky". She asked him "whats Michael doing up there?" He looked at her again and said "Hes dancing". He then back to playing.

Ok now, my son doesnt know anything about Michael Jackson. He doesnt know what death is, let alone what may happen after you die. And this isnt the first time he's come out with something thats made us think "what the!"... it seems to be a regular thing lately.

Just something i thought i would share... "

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • KikiBoo
    småkottarna
    Jag är likadan.. Visar inte att jag måt dålig. Happy face
    Min vänner vet att jag tyckte det var jobbigt när MJ gick bort. Jag vet att du tyckte om han..
    Men dom kankse inte vet HUR jag mått..   Bara sambon som sett mig lega däckad i sängen med MJ dundrandes ur högtalarna.

Ja vi kom till Öland lunchtid. Molningt och det börjar bli lite kyligt..
    Ska ta o kolla fästingar på ungarna innan dom somnar. Förra sommaren fick dottern 3-4 fästingar då vi var här.
    AllieF skrev 2009-07-13 19:42:04 följande:
    Läste en så fin sak på mjjcommunity.com-forumet som fick mig tårarna att komma (inte så många dock; har besök). Lyssnar samtidigt på "Don't walk alway".   "I have a son who will be 3 in September. Today when driving to the shops my son says to me "Michael Jackson". I said "Where's Michael Jackson?". He said "In the sky" and pointed out his window. I said "What's he doing in the sky?" He said "Dancing". I thought thats weird and said nothing more. We met my girlfriend for coffee and told her about it while he was off playing. She then asked him "Where's Michael Jackson?" My son looked at her as if she was stupid and said "He's in the sky". She asked him "whats Michael doing up there?" He looked at her again and said "Hes dancing". He then back to playing. Ok now, my son doesnt know anything about Michael Jackson. He doesnt know what death is, let alone what may happen after you die. And this isnt the first time he's come out with something thats made us think "what the!"... it seems to be a regular thing lately. Just something i thought i would share... "
    Barn ljuger aldrig...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Lucille

Nej, speciellt inte i 3-årsåldern. Det är den åldern man är som mest mottaglig för det spirituella. Vid den åldern kan man ibland få veta vart barnet varit i ett tidigare liv, de är unga nog för att minnas. :) Synd att de flesta förlorar gåvan.

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • beadis

Kotte

och min dag vet du redan,,,huh...mamma har kommit hit från Finland nu..haft mkt att göra

Still missing u Michael

• mona83

Fanns ju en länk här med tröjor med MJ tryck, nån som har den länken och kan länka den igen?
    Fanns ett tryck där jag gillade.

• Linelle

I den artikeln var det väl liiite fel va ?
    Moster lär hon ju inte vara ?

• Eisa
    AllieF skrev 2009-07-13 19:42:04 följande:
    Läste en så fin sak på mjjcommunity.com-forumet som fick mig tårarna att komma (inte så många dock; har besök). Lyssnar samtidigt på "Don't walk alway".  "I have a son who will be 3 in September.Today when driving to the shops my son says to me "Michael Jackson". I said "Where's Michael Jackson?". He said "In the sky" and pointed out his window. I said "What's he doing in the sky?" He said "Dancing". I thought thats weird and said nothing more. We met my girlfriend for coffee and told her about it while he was off playing. She then asked him "Where's Michael Jackson?" My son looked at her as if she was stupid and said "He's in the sky". She asked him "whats Michael doing up there?" He looked at her again and said "Hes dancing". He then back to playing.Ok now, my son doesnt know anything about Michael Jackson. He doesnt know what death is, let alone what may happen after you die. And this isnt the first time he's come out with something thats made us think "what the!"... it seems to be a regular thing lately.Just something i thought i would share... "
    Åh...
    This is perfection. Så sexy, so divine and so full of energy.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson