• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Grönsiska
    Bevabus skrev 2009-07-13 23:09:01 följande:

att höra hur mycket de sista anklagelserna påverkade honom
    Ja verkligen, usch! Men det är inte så konstigt det blir nog tufft i längden att leva med sånt. Här verkar ju La Toya helt OK i alla fall.
  • Eisa

Jag fattar knappt hur MJ överlevde de där anklagelserna. Det måste varit helt överjävligt.

This is perfection. Så sexy, so divine and so full of energy.
  • Bevabus

Jamen precis!

Grönsiska skrev 2009-07-13 23:16:20 följande:
    Ja verkligen, usch! Men det är inte så konstigt det blir nog tufft i längden att leva med sånt. Här verkar ju La Toya helt OK i alla fall.
  • Lucille
    Grönsiska skrev 2009-07-13 23:07:41 följande:
    Hmmm...inte så väldigt likt MJ (docka), men kul ändå.www.mjworld.net/news/2009/01/13/playmobil-iss.../
    Det finns 2-3 dockor på tradera, några rätt lika. Även en träfigurin som är lite cool. Dockorna är inte så jättebilliga, men kolla. :) Finns från Thriller och Beat It, och någonstans fanns det en MJ-docka från Men in Black (kollade klippet på youtube, lika road som alltid).
    Eisa skrev 2009-07-13 23:05:07 följande:
    Låt det stråla tillbaka på henne själv. Det är hennes problem och du ska inte ta åt dig.
    Tack, jag försöker, men det är lite jobbigt när man inte känner så många i stan och inte riktigt har någon att dela sorgen med. :/ Jag har er, och det hjälper skitmycket, men ibland vill man ha en kram, och sitta och lyssna på musik och gråta tillsammans med någon som är i samma sits. Därför skulle det vara trevligt att träffas någon gång, några av oss eller bara en.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Brooke
    MissLilo skrev 2009-07-13 21:31:11 följande:
    Någon som ska till sthlm den 29:e företsen?ska hedra han, ett gäng från facebook, en svensk fan sida där då.Ska nog sjäv ditt, men undrar om det är fler.
    Oh jag skulle vilja åka och hedra honom.. Men jag tror inte jag kan =(
    AllieF skrev 2009-07-13 19:23:54 följande:
    Gu så glad jag blir att höra det! :) Det är en vän att hålla fast vid. Jag har haft det bra, precis ätit underbar mat med fint sällskap med fint väder. Har tagit långt bad med chokladlermask och en bok. Snackat lite med Mike (hjälper faktiskt), jag tror ju på livet efter döden och allt det där, så jag tror han kan höra. :) Jag läste en jättefin kommentar på youtube idag: Michael är inte död, han har bara återvänt hem. Det fick mig att tänka på det vi pratade om, om ljusarbetare. :)
    Självklart är han inte död, utan återvänt hem där han hör hemma =)
    Nu ska jag springa ner i duschen :O Det kliar precis överallt :O
    Kram kommer i morgon igen en stund
  • Lucille

Har förresten precis kommit på att även LaToya har Vitiligo, vilket jag tänkte på när jag såg en bild och hon såg väldigt ljus ut för en svart kvinna. Googlade och fick det bekräftat. Det går visst på Josephs sida sen många generationer.

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Bevabus

Jag visste att det gick på pappans sida, men inte att LaToya också hade det, oj! Ja hon har ju alltid varit ljusats i hyn av familjen så ingen har väl direkt märkt det antar jag. Självklart nämns det inget om hennes sjukdom i media när de försökte svartmåla Michael om att han blekte hyn. Tragiskt...

AllieF skrev 2009-07-13 23:50:18 följande:
    Har förresten precis kommit på att även LaToya har Vitiligo, vilket jag tänkte på när jag såg en bild och hon såg väldigt ljus ut för en svart kvinna. Googlade och fick det bekräftat. Det går visst på Josephs sida sen många generationer.
  • listen

Min son får I'll Be There till namngivningsfesten. Liten urgullig MJ.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson