• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke

ohhhhhhhhhhh jag glömde säga... jag får hem moonwalker i morgon =) shihoooooo...... jag längtar tills jag kan titat på den =) kan knappt bärga mig :o

• Bam
    Grönsiska skrev 2009-07-13 23:16:20 följande:
    Ja verkligen, usch! Men det är inte så konstigt det blir nog tufft i längden att leva med sånt. Här verkar ju La Toya helt OK i alla fall.
    Hon ser ju ut som Michael i peruk..?
    Jag dansar aldrig nykter!
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-13 23:56:24 följande:
    Jag visste att det gick på pappans sida, men inte att LaToya också hade det, oj! Ja hon har ju alltid varit ljusats i hyn av familjen så ingen har väl direkt märkt det antar jag. Självklart nämns det inget om hennes sjukdom i media när de försökte svartmåla Michael om att han blekte hyn. Tragiskt...
    Verkligen =( Så tragiskt att Michael blev anklagad att han blekte hyn(kan man ens göra det?)
  • Bevabus

Det enda jag hört var att Oprah sa nåt om att det fanns nåt medel men det måste man ha massvis på huden för att det ska ge effekt. Utöver det så vet jag inte :S
    Sandra Örebro skrev 2009-07-14 00:05:55 följande:

Verkligen =( Så tragiskt att Michael blev anklagad att han blekte hyn(kan man ens göra det?)
  • Lucille
    Sandra Örebro skrev 2009-07-14 00:05:55 följande:
    Ja, det finns en kreme som tar bort pigmentet, men jag tror det är receptbelagt och andvänds mest av vitiligopatienter för att jämna ut färgen.
    Bam skrev 2009-07-14 00:05:46 följande:
    Hon ser ju ut som Michael i peruk..?
    Ja, de är rätt lika.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-14 00:08:43 följande:
    Det enda jag hört var att Oprah sa nåt om att det fanns nåt medel men det måste man ha massvis på huden för att det ska ge effekt. Utöver det så vet jag inte :SSandra Örebro skrev 2009-07-14 00:05:55 följande:
    Hmm tvivlar på att Michael ens skulle göra det om han inte hade hudsjukdomen.. :/ Herregud vilka fantasier media kommer med
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-14 00:10:39 följande:
    Ja, det finns en kreme som tar bort pigmentet, men jag tror det är receptbelagt och andvänds mest av vitiligopatienter för att jämna ut färgen.

Ja, de är rätt lika.
    Ja.. Då är det ju inte ens säkert ifall han började med det =/
  • Bevabus

Jag är 100% säker på att han inte skulle göra det. Han var nöjd med hur han såg ut och stolt över sitt ursprung. Men han visste väl att vitiligo fanns i släkten så han kanske inte var superglad när han väl fick det, men inte heller förvånad. Den värsta tiden måste ju ha varit när han hade fläckarna. Sen accepterade han väl att se sig i spegeln som vit.
    Sandra Örebro skrev 2009-07-14 00:12:07 följande:

Hmm tvivlar på att Michael ens skulle göra det om han inte hade hudsjukdomen.. :/ Herregud vilka fantasier media kommer med
  • Lucille
    Sandra Örebro skrev 2009-07-14 00:14:04 följande:
    Ja.. Då är det ju inte ens säkert ifall han började med det =/
    Jo, vad jag förstår så tog han bort det sista med cremen. I början när han var mestadels svart så andvände han mörkt smink, men till slut blev det övervägande vitt och då fick han andvända vitt smink på resten av kroppen, men med tanke på att det går över HELA kroppen så var det nog bäst att bara ta bort det.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson