• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Ja han sminkade ju över för att jämna ut det och det kan man ju först, kan inte ha vart kul att vara fläckig sådär :/ vem hade tyckt det liksom..
    Och dessutom i sena tonåren när man redan är tillräckligt osäker över sitt utseende :/

AllieF skrev 2009-07-14 00:20:10 följande:
    Jo, vad jag förstår så tog han bort det sista med cremen. I början när han var mestadels svart så andvände han mörkt smink, men till slut blev det övervägande vitt och då fick han andvända vitt smink på resten av kroppen, men med tanke på att det går över HELA kroppen så var det nog bäst att bara ta bort det.
  • Lucille
    Bevabus skrev 2009-07-14 00:20:09 följande:
    Jag är 100% säker på att han inte skulle göra det. Han var nöjd med hur han såg ut och stolt över sitt ursprung. Men han visste väl att vitiligo fanns i släkten så han kanske inte var superglad när han väl fick det, men inte heller förvånad. Den värsta tiden måste ju ha varit när han hade fläckarna. Sen accepterade han väl att se sig i spegeln som vit.Sandra Örebro skrev 2009-07-14 00:12:07 följande:
    Nöjd? Har du inte hört alla de gånger han klagat på att han Aldrig är nöjd med sitt utseende och aldrig varit det. Joseph retade honom som fan när han var liten, berättade ofta hur ful han var, vilket är en orsak till näsoperationen. Han har försökt dölja vitiligon på alla möjliga sätt (vanten, tejp, smink, etc.), och han har berättat att han sällan tittar sig i spegeln för han tycker inte om vad han ser.

Han var stolt över sitt ursprung, men aldrig sitt utseende. Hatade sin kropp med alla sjukdomar och 'fula drag'.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-14 00:20:09 följande:
    Jag är 100% säker på att han inte skulle göra det. Han var nöjd med hur han såg ut och stolt över sitt ursprung. Men han visste väl att vitiligo fanns i släkten så han kanske inte var superglad när han väl fick det, men inte heller förvånad. Den värsta tiden måste ju ha varit när han hade fläckarna. Sen accepterade han väl att se sig i spegeln som vit.Sandra Örebro skrev 2009-07-14 00:12:07 följande:
    Joo.. Men hans pappa är väl inte ens påverkad av denna sjukdom eller?
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-14 00:30:31 följande:
    Nöjd? Har du inte hört alla de gånger han klagat på att han Aldrig är nöjd med sitt utseende och aldrig varit det. Joseph retade honom som fan när han var liten, berättade ofta hur ful han var, vilket är en orsak till näsoperationen. Han har försökt dölja vitiligon på alla möjliga sätt (vanten, tejp, smink, etc.), och han har berättat att han sällan tittar sig i spegeln för han tycker inte om vad han ser. Han var stolt över sitt ursprung, men aldrig sitt utseende. Hatade sin kropp med alla sjukdomar och 'fula drag'.
    Näsoperationen har jag för mig att de står att han ramlade och bröt den. Och att de va för hans pappa mobba honom för sin näsa :/
  • Brooke

Nä nu måste jag soav gonatt på er .. kommer in i morrn innan jag åker till stan =) Kram

• Lucille
    Sandra Örebro skrev 2009-07-14 00:35:33 följande:
    Näsoperationen har jag för mig att de står att han ramlade och bröt den. Och att de va för hans pappa mobba honom för sin näsa :/
    Spelar ingen roll varför han retade honom; han gjorde det och det satte djupa i spår i pojken, som föräldrars hårda ord alltid gör. Jag har aldrig sett något fult eller udda med hans näsa, så utan pappans gliringar tror jag inte behovet av två operationer skulle varit lika starkt. Däremot skulle det kanske se lite lustigt ut med den näsan på en vit man... den var ju rätt karaktäristisk för en svart man.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Småkottarna

God natt tjejer, nu ger jag upp för idag... Sov gott!

• MissLilo
    AllieF skrev 2009-07-13 22:36:34 följande:
    Skulle vara härligt att inte vara den enda gravida. :D Hoppas du kommer, jag ska verkligen försöka. Usch, jag blev precis förödmjukad. Jag gick ut på terassen för att göra min mor och hennes väninna sällskap en stund; försöka vara lite social. Jag frågade vad de pratade om och sen frågade hon vad jag gjorde. Jag sa typ "Det vanliga. Pratar lite om Michael." Och då får man sånt där suckliknande ljud. "Jag håller på att bearbeta sorgen," säger jag. Hon smackar till och säger "Men det var ju inte din bror eller nått." :( Fy fan vad ont det gjorde att höra att min mor, som vet hur länge jag har älskat honom, och som själv gör det, säga en sån sak. Jag förklarade argt att vare sig hon tycker det är fjantigt eller inte så är jag ledsen och min sorg är äkta, vilket jag bad henne respektera. Jag sa att jag mådde bättre av att prata med andra i samma sits. Hon fattade inte ett jävla jota. :( Trodde inte jag skulle bli så ledsen.... jag tog bort en kärring från FB för att hon sa något liknande, och nu säger min mor sånt. *tungt hjärta* Hon är expert på att få mig att må dåligt; det är som att hon försöker. :(
    Tråkigtatt tvingas höra det från sin egen mor. Det är det minsta man behöver i sorgetid. Väldigt respektlöst.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson