• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • MissLilo

jag ahr alltid oxå refelkterat över La Toyas vitare hy.
    Men då visste man det.

synd att inte farsan har det bara. Det skulle han förtjäna!

• Bobido

På tal om näsoperationerna så hörde jag nånstans att han opererade näsan för att han skulle kunna ta de där ljusa/höga tonerna som han gjorde. Även efter tonåren och målbrottet då rösten förändras en hel del.
    Sen kan det ju säkerligen finnas andra orsaker också.. men det kan ju vara en av dem.

• beadis
    mona83 skrev 2009-07-13 20:43:10 följande:
    Fanns ju en länk här med tröjor med MJ tryck, nån som har den länken och kan länka den igen? Fanns ett tryck där jag gillade.
    jag har beställt en t-shirt (svart) där det står KING OF POP o Mj när han dansar...hittar inte sidan nu tyvärr
  • beadis
    Småkottarna skrev 2009-07-13 21:13:52 följande:
    Gud, jag höll på att dö i badet nyss. Skulle schamponera håret utan att stänga av vattnet så jag höll fast duschslangen med foten, men tappade taget så slangen for iväg av bara helvete, och jag med schampoo i hela ansiktet höll inte på att få fatt i slangjäveln, så nu är mitt badrum swimmingpool! Fy fan vad jag skulle velat ha det på film! Kollat hela Living with MJ take two ikväll. Kan säga att vad GLAD jag blev att de gjorde den, för gud, mer idiotisk människa än Martin Bashir får man ju leta efter, - skitstövel!!
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-14 01:54:36 följande:
    Spelar ingen roll varför han retade honom; han gjorde det och det satte djupa i spår i pojken, som föräldrars hårda ord alltid gör. Jag har aldrig sett något fult eller udda med hans näsa, så utan pappans gliringar tror jag inte behovet av två operationer skulle varit lika starkt. Däremot skulle det kanske se lite lustigt ut med den näsan på en vit man... den var ju rätt karaktäristisk för en svart man.
    Jo.. Men förstår inte varför han blev mobbad pappa Joe har väl lika stor näsa som Michael hade?
  • MissLilo

Sandra Örebro skrev 2009-07-14 10:25:13 följande:

Jo.. Men förstår inte varför han blev mobbad pappa Joe har väl lika stor näsa som Michael hade?
    kanske därför?
    Inom psykologin(nu har jag läst en termin psykologi a, på nöje), så säger de att det en människa skäms mycket gför kan den föra över till en annan människa och börja klampa ner på den. Fastän problmet sitter inom en igentligen.
    Så egentligen kanske farsan ahr problem med, eller komplex för sin näsa.
    Han kom på att Michael var svagare psykiskt och började hacka på honom för hans näsa.

En tanke bara....
  • KikiBoo

Hälsningar från Öland {#lang_emotions_sunny}

Jag läser o läser men skriver inget. Jag får ingen ro.. Men jag är här iaf o snokar

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    MissLilo skrev 2009-07-14 10:30:31 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-14 10:25:13 följande:
    kanske därför?Inom psykologin(nu har jag läst en termin psykologi a, på nöje), så säger de att det en människa skäms mycket gför kan den föra över till en annan människa och börja klampa ner på den. Fastän problmet sitter inom en igentligen.Så egentligen kanske farsan ahr problem med, eller komplex för sin näsa. Han kom på att Michael var svagare psykiskt och började hacka på honom för hans näsa.En tanke bara....
    Jo antagligen så är det så.. Oftast så mobbar man någon för att man själv mår dåligt. Vilket är hemskt. =(
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson